פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון נושא התלונה:
שאול הדס שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו למלון וקיבלנו חדר עם נוף למחסנים שעשו הרבה רעש לשקט שרצינו להגיע אליו ירדנו לקבלה ודיברנו עם המארחת היא שלחה אותנו למנהל בשם שמעון שמיצדו לא התייחס ברצינות לדיבורים שלנו בחדר קיבלנו מיטה חצויה ,הזמנו מגבות ב-18.00 וב-20.15 התקשרתי לקבלה ולא התפלאו שלא קיבלנו מגבות ושלחו לנו אחרי רבע שעה מהשיחה האחרונה שלנו,בחדר האוכל העובדים היו מנותקים מעצמם לא מתיחסים לאורחים,היה סלט יקות בחדר אוכל רק עם מלפפון עם אולי עגבנייה אחת לעומת קערה מלאה במלפפונים ביקשתי מאחד העובדים תוספת של עגבנייה והוא אמר לי שהעגבנייה יקרה 10ש"ח לקילו בקיצור אז מה עם המלון יפה זה לא אומר שתהנו שם שרות גרוע במיוחד מרוב שאנחנו ממורמרים אנחנו שולחים את ההודעה הזאת מהלובי התאריך הוא 16.10.08
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה