פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ובלתי הולם לתמורה הכספית ולפירסומים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
דרך השטיח המעופף הזמנתי בתאריך 5 נובמבר 2008 לינה פלוס חצי פנסיון במלון רויאל ים המלח. אשר לפי כל הפרסומים מגדירים את עצמם ברמת שירות גבוהה וכמלון 5 כוכבים פלוס. חוייבתי מיידית (בגלל המבצע !?) ב-780 שקלים. מחיר גבוה אולם חשבתי שמגיע לי להתפנק.
היום הגיע ונסעתי לים המלח, בהתרגשות ובידיעה שאני הולכת להינות.
הגעתי בסביבות השעה אחת בצהרים ולהפתעתי הנעימה החדר שהוקצע לי היה מוכן. כששאלתי על שירותי המלון (מחירי מסז ושירותי וזמני ארוחות) קיבלתי ניירת מצולמת במכונת צילום באייכות ירודה. מרבית המידע אינו ברור כששאלתי האם אפשר לקבל ניירת ברורה יותר נענתי שזה מה שנמצא ברשותם אולם אני מוזמנת לשאול כל שאלה.
החדר שקיבלתי 1281 נמצא בקומה 12 שבה חלק מרוצף וחלק שטיחים עם רמת ניקיון נמוכה מאד. נכנסתי לחדר וכהרגלי סרקתי את החדר לפני שהתמקמתי. הספה בחדר שבורה ולא ניתן לשבת עליה והמקלחון מצויד בכנפיים בה אחת מהן שבורה ולא ניתנת לסגירה, להתקלח במקלחון ככה משמע להציף את המקלחת.
ירדתי בחזרה לקבלה וביקשתי חדר חלופי נענתי שישלח מיד איש תחזוקה לתקן את המקלחון. ציינתי שזה לא תיקון פשוט ולמראית עיין נראה שיש להחליף את הכנף לחלוטין. ובכל זאת המתנתי כ-20 דקות. שוב פניתי לקבלה והפעם דרשתי חדר אחר נענתי שיש תפוסה מלאה ולא ניתן לקבל חדר אחר. תשובה שהייתה תמוהה בעיניי בגלל השעה. הובטח לי שיתוקן המקלחון ושמיד ישלח טכנאי. לאחר כ-10 דקות כשעדיין לא הגיע איש התחזוקה, דרשתי לקבל את כספי חזרה או לקבל חדר אחר.
נענתי שמכיוון שההזמנה לא בוצע ישירות במלון אין הם יכולים לטפל בזה ועלי להמתין שיגיע איש תחזוקה או לחלופין ךפנות לחברת השטיח המעופף. וכך עשיתי בנוכחות פקידת הקבלה התקשרתי. מיד שסיימתי את השיחה אומרת לי הפקידה, אולי אוכל לעזור לך ומיד נתנה לי חדר אחר.
(מעניין חשבתי לעצמי איך תוך דקה נעלמה הטענה שיש תפוסה מלאה) קיבלתי חדר הזהה לקודמו (כמובן גם עם ספה שבורה) אולם לפחות מצויד במקלחון שמיש.

האוכל בארוחת הערב היה תפל עם רמת גיוון מזערית. נאלצתי לוותר על הארוחה.
למחרת - ארוחת הבוקר - ירדתי בשעה 08:30 לערך, בכניסה לחדר האוכל הופנתי לחדר צדדי (כבר אז חשתי בריח לא נעים בחדר) התיישבתי והתחלתי לאכול, שמעתי טפטוף מים וחשבתי שיש תקלה במזגן. ככל שעבר הזמן (ענין של דקות בודדות) הריח הרע התגבר וזיהיתי את זה כריח ביוב. ניגשתי למקור הטפטוף והתפלאתי לגלות גיגית ענקית (בגודל 50X100 סמ) מלאה (כמעט עד גדותיה) במים עכורים ומסריחים ומהתקרה קולח לו זרם מים חלש שממשיך למלא את הגיגית בקצב. ביקשתי לקרוא למנהל האחראי וכשנשאל על פשר הריח הרע תשובתו "זו תקלה מהימים האחרונים וככה זה בשעות הבוקר עקב עומס בצנרת". התרעמתי ותשובתו "התרצי לעבור מקום?". לשאלתי למה בכלל פותחים את האגף הזה לאכול כשיש אדים חזקים של זוהמה לא קיבלתי תשובה. ושוב נאלצתי לוותר על האוכל (הגעיל אותי לחשוב לאכול במלון) ובחרתי ללכת לאכול בקניון הסמוך למלון.
ושאלתי - האם סביר לשלם על לילה אחד מחיר מופקע כזה ולא לקבל שירות ברמת ניקיון ותחזוקה סבירים? ורמת אוכל העולה ולו במעט על מה שהוצע לאורחים?
בוודאות אני לשם לא אחזור.
רונית
עלבון סוג הנזק :
התנצלות והבהרה איך בכוונת הנהלת המלון למנוע עוגת נפש כזו פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה