פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעת הרצון מהשרות של המלון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לציין כמה נקודת שנתקלנו בהם .
אני הזמנתי חדרלשלושה מבוגרים, הקרובים שלי שמתארחים עכשיו במלון,
דבר ראשון, נאמר שקבלת החדרים בשעה 15-00, בפועל החל משעה 15-00 הלובי של המלון היה מפוצץ במתארחים ואנשי קבלה לפתע נעלמו, בשיחה טלפון עם אמא שלי שהמתינה בקבלה לקבלת החדר היא פנתה לגב' בשם מרינה עם הבקשה לפנות למנהל לצורך בירור לקבי קבלת החדר, ברקע שמעתי תגובה של גב' מרינה-"על תצרכי עליי" כנראה בגלל שאמא שלי פנתה אליה ברוסית וזאת התגובה שקיבלה ממנה גם ברוסית. אחרי המתנה של כמעת של שעה חדר התקבל. ברגע שהם נכנסו לחדר הבחינו שכל הדברים הם לזוג ולא לשלושה.
אחרי שוב פניתה ל שרות החדשים הבטיחו להביא כל מה שצריך , אחרי בארך שעה אף אחד לא הגיע, אני התקשרתי למלון, דיברתי עם המזכירה שהבטיחה לי שנושא יטופל, אך לצערי שוב לא היה שום יחס, רק אחרי שהם ירדו לקבלה
נושא טופל. כמו שציינתי הם עדיין במלון עד 19.11 ויכול להיות שיהיו עו הפתעות לא נעימות. צר לי שרושם כזה נשאר לנו ואני יחשוב פעמיים האם שוב להתארח במלון הזה

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה