פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואוכל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
עין בוקק, ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
בהגעה למלון היו כ 30 איש שחיכו לקבלת חדרים ורק 2 פקידי קבלה, המתנה של כ30 דקות כדי לעשות check in, החדר לא היה מוכן בשעה 14.30 והבטיחו להתקשר אלינו מיד שיהיה מוכן. המתנו כ שעה וחצי ולא התקשרו ושאלנו אם מוכן = אם לא הינו שואלים שוב, לא היו מודיעים לנו כפי הבטחתם.
האוכל היה מתחת לכל ביקורת, דג סלומון לא מבושל, בשרים קשים וללא טעם!!!
בארוחות בוקר היה צריך לבקש 5 פעמים שיביאו כוס קפה, דבר שלא מקובל.

בחוף "הפרטי", לא נבדק מפתח לחדר לוודא שרק אורחי המלון נמצאים- החוף מאוד קטן ולכל ה 400 חדרים היו רק כ 15 מיטות בחוף וכ20 שימשיות צל,האיש שחילק את הכיסאות היה מאוד לא נחמד.

פגשנו עוד זוג שביקשו שאוסיף את שמם לתלונה (משפחת מדינה ממבשרת ציון)
שמענו עוד כמה משפחות מתלוננים על השירות

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה