פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נפילת שמשיה על הראש נושא התלונה:
אומנסקי אירינה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני וחבר שלי נסענו לסוף שבוע ורצינו לבלות ולנוח בבית מלון רויאל בים המלח .
מהשעה הראשונה שלנו בבית מלון היתה לנו בעיה עם הדלת.כל שעתיים הינו צריכם לרדת ללובי ולקרוא למישהוא שיפתח לנו את הדלת.מההתחלה הם היו אומרים לנו שדלת לא נפתחת בגלל שהכרטיסים היו קרוב לפלפון, אחרי זה הם התחילו להגיד שהכרטיסים נמצאים על יד הטלויזיה שזה גורם לתקלה עם הדלת , כל פעם שהינו יורדים ללובי הינו שומעים דיבור לא יפה מצוות עובדים כאילו אנחנו אשמים בזה .ביום שני של הסופש אני וחבר שלי הלכנו לבריכה התחילה רוח והתחילו לעוף שמשיות ,אחד מהשמשיות נפלו על הראש שלי . אחד מהאורחים התחיל לעזור לי וקרא למציל ,מציל ניגש ואמר לנו שאנחנו נלך לרופא הרופא בדק אותי וטיפל בי , בזמן הטיפול אחד מאנשי בטחון התחיל לשאול אותי מה היה בארוע ולמלות דוח ,אני ביקשתי את הדוח והוא אמר שאי אפשר להביא שהרופא ירשום לנו את מה שאנחנו צריכים .הרופא אמר לנו שאנחנו צריכים להעלות לחדר ולא להיות בשמש הוא אמר שיש לי שטף דם במצח ועד היום יש לי כאבי ראש , הוא נתן לי מכתב על טיפול שעשה. אחרי זה רציתי מכתב מבית מלון על ארוע אף אחד לא רצה להביא לי אותה ואפילו אף אחד לא התנצל על מה שקרה.
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה