פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וטעויות בחיוב נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתלונה זו בחרתי להתעלם מהעובדה שבזמן ששהינו במלון צוות הקבלה היה מאוד לא שירותי וכבר מהרגע שנכנסנו למלון הרגשנו שקבלת פנים חמה לא נקבל.

אבל הסיבה שאני כותב את התלונה היא שחויבנו על הנופש פעמיים, פעם אחת ע"י הסוכן ופעם אחת ע"י המלון.
לאחר החיוב השגוי בכרטיס האשראי "זוכנו" אבל בפועל מה שקרה הוא שחויבנו בסכום נוסף (מהסכום שכבר חויבנו פעמיים) וקיבלנו זיכוי רק לחודש הבא.
כלומר חויבנו החודש פעמיים על החופשה + 350 שקל ובחודש הבא נקבל את מה שמגיע לנו בחזרה.

לצערי גיליתי זאת רק לאחר החיוב והמלון לא ביקש מאיתנו רשות להלוות לו 1500 שקל לחודש.
וכעט אנחנו מנסים ללא הצלחה ליצור קשר עם הנהלת החשבונות של המלון, אך אין כל ואין עונה.
כספי סוג הנזק :
החזרה מהירה של 1500 שקל ללא דיחוי + פיתוי על עוגמת הנפש והריבית על המינוס בבנק שנוצר. פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה