|
|
|
|
|
|
חופשה ללא מנוחה - בשל מיטת זעירה האמורה להכיל שני ילדים |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בראש השנה האחרון שהינו במלון רויאל ים המלח בחדר "משפחתי" שיועד ל 2 מבוגרים + 2 ילדים
עוד באותו לילה התברר שהמיטה המיועדת לשני הילדים – הינה סוג של מיטה וחצי ברוחב !
ייתכן שהמיטה מתאימה לשני ילדים קטנים בגודלם – אך בוודאי לא לשני ילדים גבוהים וממוצעים במידותיהם בני תשע ועשר.
בשיחה עם הלובי במלון לא נמצא פתרון – ולא היתה ברירה אלא לנקוט בפתרון דוחק שהיתה נוקטת אכסניית דרכים בשולי עיירה => ילד אחד פשוט נאלץ לישון במיטתינו במשך 3 ימים, כך שמנוחה לא היתה מנת חלקינו בנופש זה.
במכתב התגובה לתלונתי ממשיכה ההנהלה להפגין אדישות וחוסר שרותיות - ומציעה לי להוציא שוב סכומי ענק תוך הצעה לאחוזי הנחה עלובים.
ואני אומרת -אם חופשה שלמה נחרבת בשל חוסר תשומת לב, חוסר מחשבה וחוסר אוריינטציה שירותית, שהרי מכתב התגובה לצערי מייצג בדיוק את אותם ליקויים
המחשבה ש"הנחת וועדי עובדים" תצליח לשנות חווית לקוח גרועה - הנחה זו מוטעית מיסודה ורק מחזקת את ההתרשמות שמשהו לקוי באופן בו מנוהלים הדברים.
לצערי דרוש קצת יותר מזה.
בעידן בו התחרות רבה ותורמת לתחרות ולהתייעלות של העוסקים במלאכה - צר לי לראות הנהלה שפשוט מדשדשים מאחור.
|
לילות בלי שינה בחופשה |
סוג הנזק : |
פיצוי נאות - שיפור חווית לקוח זוועתית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|