החלפת מוצר ללא הודעה מוקדמת למזמין |
נושא התלונה: |
יום שני 13 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הזמנה טלפונית |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני מתגורר בארה"ב ולקראת יום ההולדת של אבי ביצעתי הזמנה טלפונית מאתר "ענק הבלונים" (טלפון: 03-5011010. מקבלת ההזמנה: מזי). ההזמנה כללה בקבוק יין ועוגת טריקולד בינונית (12 פרוסות - עפ"י האתר). הבהרתי בעת ההזמנה שמדובר במתנה וביקשתי שתשלח בתאריך יום ההולדת (15 במרץ).
בשיחה שקיימתי עם אבי ב-15 במרץ הוא אישר לי שהוא קיבל את המשלוח אולם בשיחה שקיימתי עם הוריי שוב ביום שישי (17 במרץ) התברר לי שהעוגה שהוזמנה הוחלפה ב-4 עוגות גבינה אישיות, שהן אמנם שוות ערך כספי לעוגה שהוזמנה, אולם אינן שוות ערך לכמות שהוזמנה (עוגה בינונית-12 פרוסות!).
בנוסף לעוגמת הנפש, אבי כלל אינו אוכל עוגת גבינה כך שבפועל המתנה שהגיעה לא השיגה את המטרה שלשמה הזמנתי את המתנה.
השליח, מסיבה שאינה ברורה לי, החליט להחתים את אבי על חשבונית ההזמנה כך שיצא שבנוסף לכל העיל, אבי גם ראה את הסכום שבו נקנתה המתנה.
לאחר שנודעה לי הטעות התקשרתי לחנות ודיברתי עם מבצעת ההזמנה (מזי). היא הסבירה לי שרק מנהלת החנות (ריקי) תוכל לטפל בי ושהיא אינה נמצאת בימי שישי אלא רק בבקרים בימות השבוע. הסברתי למזי שביום ראשון בבוקר אהיה בטיסה ולכן ביקשתי שהיא תשוחח על העניין עם ריקי בכדי שאחה"צ, כאשר אנחת, אוכל להתעדכן כיצד ניתן לטפל בבעיה. כאשר התקשרתי ביום ראשון מזי טענה שלא יצא לה לשוחח עם ריקי ואמרה לי להתקשר ביום שני בבוקר.
ביום שני בבוקר, ביצעתי שיחה שלישית מחו"ל לחנות. בשיחה עם ריקי היא אמרה לי שהיא לא מטפלת בבעיות מסוג זה אלא בחורה בשם אפרת. השארתי את מספר הטלפון הנייד שלי בחו"ל לריקי והובטח לי שאפרת תחזור אלי במהלך אותו היום. כמובן שלא קיבלתי אף שיחה מענק הבלונים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שליחת העוגה הנכונה והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|