פרטי התלונה

תלונות לחמן

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כוונה לגבות ממני דמי ביטול על קורס שלא עשיתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים התקשרתי ללחמן לברר על קורס פסיכומטרי. נודע לי שלמחרת כבר מתחיל קורס חדש לקראת הבחינה ביולי הקרוב והחלטתי להרשם. לאחר מספר שעות בלבד החלטתי לבטל את הרשמתי מסיבות כלכליות, וגם מכיוון שנודע לי שהפסדתי שני מפגשי מכינה שקדמו לקורס זה, שעליהן לא טרחה הפקידה הטלפונית- דפנה- לספר לי בעת החלטתי להרשם. (אני מבקשת לציין שאני מובטלת כרגע- בת 36 אם לילד ובהריון). התקשרתי לבטל ואמרו לי שזה אפשרי ועלי לשלוח פקס עם בקשת ביטול מנומקת. אני מדגישה שבשני המקרים לא נאמר לי על קיומם של דמי ביטול כלשהם- לא בזמן ההרשמה, ולא בזמן שהתקשרתי לבטל. לאחר מספר ימים התקשרתי לוודא שהפקס התקבל- דיברתי עם בחורה בשם שי, נדמה לי- ורק אז היא בדקה שהפקס הגיע וביטלה את רישומי, וציינה בפני את קיומם של דמי ביטול הקורס- כ10% מסכום הקורס! שזה יוצא כ-515 שקלים. בקשתי להתחשבות וויתור על דמי הביטול נענתה בשלילה- על ידי בחור בשם זיו- שלדבריו "הם פועלים לפי חוק" ושהסכם ההרשמה שנשלח אלי במייל מפרט גם על דמי הביטול שחלים כ-30 יום לפני תחילת הקורס. אבל הסכם זה, נשלח אלי רק לאחר שכבר נרשמתי! (כשעתיים מאוחר יותר) נראה שכל מטרתם הינה להרוויח על גבי. אין שום הצדקה אמיתית לגביית דמי הביטול. מכיוון שממילא נרשמתי לקורס יום לפני התחלתו וביטלתי באותו היום עצמו, לא נראה לי שגזלתי את מקומו של נרשם אחר, מה גם שלא ידעו אותי על דמי ביטול ולא על שני מפגשי רענון שהחמצתי. הדבר נכון על אחת כמה וכמה לאור העובדה שהסברתי שסיבת הביטול נוגעת להעדר יכולת כלכלית. אפשר היה לחשוב שיפגינו יותר סולדיריות. בתודה רבה
כספי סוג הנזק :
ביטול כוונה לגבות ממני דמי ביטול- על סך 515 שח פתרון נדרש :

לחמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה