פרטי התלונה

תלונות דלקום

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי דיוק, שירות גרוע, נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
דרך בר יהודה נשר.. חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלוש שנים נפגשתי עם סוכן של חברת דלקום שהציג את החברה כמשווקת מורשה של סלקום... לאחר שיחה ארוכה שוכנעתי לרכוש ממנו מכשיר סלולרי של חברת סלקום, הובטח לי שירות VIP בחיוג מקוצר *302
אומנם מה שהתגלה לי כבר בחודש הראשון שבעצם חברת דלקום הינה חברה אשר קונה מסלקום זמן אוויר בכמויות גדולות, משכירה את הקו ללקוח ומוכרת לו את זמן האוויר מה שלא הובהר על ידי הסוכן בעת ביצוע העסקה. בנוסף ברגע שרציתי לברר מידע אודות הקו נאמר לי בסלקום שהקו אינו על שמי אלא על שם חברת דלקום....
כיום לאחר שלוש שנים בהם שילמתי מעל 100 ש"ח בחודש מבלי לדבר כלל במכשיר אינני כבר לקוח של חברה זו(וטוב שכך) אך אני יודע על אנשים נוספים שנולים בפח כתוצאה מכך שהחשבונית החודשית שמגיעה ללקוח הינה חזשבונית של דלקום ועקב כך ישנה אי התאמה גדולה....אנא בידקו נושא זה לעומק. שם בעל החברה הוא אלי בניני(המספר שלי בחברה היה*************)
כספי סוג הנזק :
חקירת תולדות חברת דלקום פתרון נדרש :

דלקום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה