פרטי התלונה

תלונות דלקום

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תעריפים וש"ל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך בר יהודה 147, תל חנן נשר כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום!
שמי הוא דנה לוי.
חברי איתי מנוי של חברת סלקום דרך חברה שמספקת שירותים למנויי החברה בשם "דלקום". לפי מיטב הבנתי דלקום היא חברה שסוכניה מסתובבים בשטח ומוכרים מכשירים סלולאריים למנויים חדשים או קיימים ומקבלים על כל מכירה שכזו עמלת מכירה. כמו כן, כאשר מגיע חשבון החודשי ללקוח מוטבע חותמה של חברת סלקום על הטופס בצמוד לשם החברה המספקת את השירותים, להלן "דלקום".
לפני כשנה וחצי הגיע לביתו של איתי סוכן והציע לו לרכוש מכשיר עם קו חדש תמורת הטבות כאלה ואחרות אותן ציין בפניו (הטבות הנשמעות באוזניו של צרכן שלא מבין עניין, כמו מישהו מקצועי ,כאטרקטיביות מאוד). חברי רכש את הקו ואת המכשיר ומזה כשנה וחצי הוא משתמש בו. לאחרונה הגיעו חשבוניות גבוהות מאוד- 700 ו-800 ש"ח לחודש. הדבר העיר את תשומת ליבי ולכן התקשרתי ל*302 המציינת על החשבונית ככוכבית שירות לקוחות. מה שקיבלתי מהנציגה בשם סיוון שענתה לי בפעם השלישית היה הכול חוץ משירות לקוחות. תחילה ענתה לי נציגה שאמרה שנפלו לה כל המערכות ושאחזור אליהם בעוד חצי שעה. לאחר חצי שעה כשחזרתי אליהם ענתה לי הנציגה שהכול תקין וכשהתחלתי לתת את הפרטים אמרה ששוב נפלו לה המערכות ושתחזור אלי בעוד כ-10 דק'. מיותר לציין שאחרי כ- 20 דק' המתנה לא קיבלתי טלפון ממנה ולכן התקשרתי שוב. ענתה לי סיוון וכשביקשתי ממנה לתת לי פרטים על הקו המדובר הסבירה לי על תוכנית תעריפים שכל שיש לי להגיד עליה היא שערורייתית, עושקת ולא ידידותית לאף כיס של אף לקוח. מדובר על תוכנית שבה משלם הלקוח 89 ש"ח דמי מנוי, 69 ש"ח על מכשיר, 59 אג' לדקת שיחה בסלקום ועוד 86 אג' (!!!) השלמת שיחה- דבר שלא נהוג באף חברה סלולארית בארץ בה עומד תעריף זה על 45 אג'. כמו כן, ישנו תשלום של 54 אג' (!!!!) על SMS- התעריף הכי גבוה ששמעתי עליו בחברה סלולארית. כמו כן, יש לו 6 יעדים בסלקום עליהם הוא יכול לדבר ללא עלות עד 1000 דק'. אם הוא מתקשר לחברה חיצונית יש לו שוב תעריף של השלמת שיחה בסך 86 אג'. תוך כדי השיחה אמרה לי הנציגה להמתין, ולא שמה אותי על שום המתנה אלא פשוט שוחחה עם הנציגים שלידה כשאני שומעת את כל השיחה.
כשחזרה אליי שאלתי אותה האם ישנה תוכנית זולה יותר. משהציעה לי את התוכנית, שגם הייתה יקרה לעניות דעתי שכן אני מכירה את התוכניות שמספקת חברת סלקום עצמה, שאלתי אם אין אפשרות אחרת. נעניתי בשלילה וביקשתי לדבר עם אחראי. הנציגה אמרה שאין מה לעשות ואחראי יוכל להיפגש איתי. היא הסבירה לי שעל מנת לדבר עם אחראי אצטרך לקבוע עימו פגישה. הסברתי שאין לי שום כוונה להגיע אליו ושאני רוצה לשוחח עימו טלפונית. היא ענתה לי שתשאיר לו פתק והוא יחזור אליי- היא לא יודעת מתי בדיוק- אולי היום, אולי מחר. שאלתי מה אצטרך לעשות על מנת להפסיק את השימוש בקו. נעניתי שאין מה לעשות, ומכיוון שלא עברו 3 שנים נצטרך לשלם 2990 ש"ח אך מכיוון שזוהי השנה השנייה הסכום הוא "רק" 2550 ש"ח".
מיותר לציין עד כמה יצאנו פגועים, מזועזעים והמומים מהשיחה עם נציגת חברת "דלקום". השיחה נוהלה בצורה לא תרבותית כל כך מצד הנציגה, לא הייתה לה שום כוונה לעזור לנו או לספק לנו תשובות. זה הוא לא שירות כלל. פניתי בנושא גם לחברת "סלקום".
נודה לכם על כל עזרה שהיא,
תודה מראש,
דנה לוי ואיתי מרדכי

דלקום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה