פרטי התלונה

תלונות דגש מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה טלפונית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום המדובר בשעה 14:30 לערך התקשרתי לחנות וביררתי עם בחורה בשם מעיין האם קיים במלאי המוצר בו אני מעוניין, המופיע באתר האינטרנט של החברה תחת התיאור: עכבר אלחוטי לנייד Mogo X54 Pro Bluetooth Presenter.

מעיין ענתה ללא היסוס שהמוצר אכן קיים במלאי, ואף הגדילה לעשות ואמרה שקיימות מספר יחידות וכי אם בכוונתי להגיע למקום אין צורך לשמור לי במיוחד היות ואין חשש שהמוצר יאזל בקרוב. אי לכך, שעתיים מאוחר יותר הגעתי לחנות, תוך דחיית פגישה עסקית ובזבוז זמן עבודה יקר.

עם הגיעי, ביקשתי שוב את המוצר והצג בפני במקומו מוצר אחר: עכבר אלחוטי לנייד Mogo Bluetooth PCMCIA.

מיד הודעתי למעיין שזהו אינו המוצר אליו התכוונתי ובשלב זה התערב עובד אחר בשיחה ואמר שהמוצר אליו אני מתכוון חסר ויש להזמינו במיוחד.

נזפתי בהם על ההטעיה ועל בזבוז זמני והם ענו משהו ברוח "טוב, בקיצור, להזמין לך או לא?". כמובן שסירבתי ועזבתי מיד את המקום. ביחס מזלזל כזה לא נתקלתי כבר זמן רב.

הערה: למקרה שינסו לטעון שלא תיארתי במדויק את המוצר הרצוי לי בשיחת הטלפון עם מעיין, קיימת בידיי הקלטה שמוכיחה שתיארתי את המוצר במדויק, מילה במילה, בדיוק כפי שהוא מתואר באתר האינטרנט שלהם.
התנצלות ופיצוי על הזמן שבוזבז. פתרון נדרש :

דגש מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
משה עזרא מנכ"ל שם ותפקיד:
אכן הלקוח דיבר עם בחורה בשם מאיה ושאל על עכבר מוגו לא זכור לה עם דיבר על דגם מסוים. בדגש היה במלאי מוצר PCMCIA ולא PC CARD . הלקוח נכנס למשרד ביקש את המוצר הסברנו לו שאין את המוצר במלאי וכנראה היתה טעות בהבנת הצרכים.
אני הייתי זה שהתערב ולא היה שום זילזול בתשובה ללקוח להיפך הצענו להזמין את המוצר והיה רצון לשלוח לו על חשבוננו את המוצר הוא הגיב שביזבזנו את זמנו ועזב את המשרד
תגובה:
לספק לו את הציוד לאחר שירכוש אותו על חשבון דגש
בברכה
משה עזרא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה