פרטי התלונה

תלונות דגש מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון חובבני ומחיר מופקע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תפוצות ישראל 6 גבעתיים כתובת:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לבית העסק לתיקון כבל ספק כוח למחשב נייד שנלעס ע"י הכלבה שלי.
ביקשתי לתקן את הכבל, נאמר לי כי התיקון יעלה 100 ש"ח, ציינתי כי אני לחוצה בזמן והם באמת תיקנו לי את הכבל תוך שעה. כשהגעתי לקחת את הכבל ראיתי שמונע הרעש שקיים על הכבל הוסר וכי ראש הכבל לא הוחלף, והטכנאי רק שם פלסטיק שחור על האיזור הלעוס. לדעתי, ולדעת איש מקצוע שהתייעצתי איתו לאחר המקרה, מדובר בתיקון חובבני, ויקר בצורה קיצונית. בפנייתי אל "דגש" נאמר לי כי כך סוכם איתי מראש ולא התייחסו לאי שביעות הרצון שלי בכלל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או תיקון הכבל מחדש. פתרון נדרש :

דגש מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
רוני ארגמן - מנהל שרות שם ותפקיד:
לפני ביצוע התיקון הוסבר ללקוחה תהליך התיקון ומחירו וקיבלנו את הסכמתה
אכן מונע הרעשים שהיה מורכב על הכבל לא הורכב מחדש על הכבל המתוקן בגלל הנזק שנגרם מלעיסות הכלבה בשני צידיו
ברצוני לציין שאביזר זה אינו פוגע בתפקוד ספק המתח ובמסירת הציוד המתוקן נאמר ללקוח שהאביזר הוסר מהכבל(אם לא היה נאמר כנראה לא הייתה יודעת במה מדובר} , קיימים ספקים רבים של חברות ידועות שאינם עם האביזר הזה
ראש הכבל נמצא תקין ועדיף היה מבחינה מקצועית להשתמש בראש כבל יצוק מאשר בראש כבל המצריך הלחמות שלא יעמדו בצריכת הזרם בטעינה ובאופי עבודה של ניתוק וחיבור מספר רב של פעמים וכן בניידות רבה של הציוד.
כדי לתקן את הכבל היה צורך לחתוך אותו בשני מקומות להלחים את החיבורים ולצפות פנים וחוץ בשרוולים מבדדים ומתכווצים, לכן לא מובן לי מאיפה הגיעה המתלוננת למסקנה שלא נעשתה עבודה מקצועית.
הצעתי לה להפנות אלי איש מקצוע כדי שיקבל הסבר אולם לא חזרה אלי.
לסיכום :
הלקוחה קיבלה שרות מהיר ויעיל במחיר סביר של חצי שעת עבודה - באישורה מראש !!!
התיקון פתר את הבעייה שהייתה עלולה לגרום לקצר בספק הכוח
(נכון שהכבל לא נראה כמו חדש בעקבות התיקון)
ללקוחה ניתנה אחריות על העבודה לתקופה של 3 חודשים
חברת דגש הקיימת מעל 20 שנה בתחום שרות ומכירת מחשבים ידועה באמינות ומקצועיות לאורך השנים
ולא תמצאו ולו תלונה אחת על מקצועיות או אמינות החברה אצל הלקוחות וספקי החברה
תגובה:
אין אנו רואים פתרון לתלונתה
כל תיקון מחודש יעשה באותה צורה ולא נראה לנו שיש צורך לבצע אותו בצורה אחרת
העבודה בוצעה והמוצר תקין ועם אחריות 3 חודשים לאיכות העבודה לכן אין סיבה להחזר כספי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה