פרטי התלונה

תלונות יניר מערכות

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלזמה עם פיקסל פגום במרכז המסך נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר פלזמה 42 אינטש של חברת NEC דרך אתר "וואלהשופ".
כעבור מספר שבועות הבחנתי בנקודה על המסך שצבעה אינו משתנה.
טכנאי שהגיע קבע שיש פיקסל שרוף אך הוא אינו מוסמך להחליף את המכשיר.
הטכנאי הנחה אותי לפנות להנהלת החברה, הם טענו כי לא נהוג להחליף מכשיר וכי אין בכוונתם לעשות דבר.
פניתי ל"וואלהשופ" וביקשתי את התערבותם.
הטיפול של "וואלהשופ" היה מבטיח, אך למעשה לא נעשה עד היום דבר ממה שהובטח. הם, "וואלהשופ" הבטיחו, בסיכום עם "יניר מערכות" שהם יקחו את המכשיר אליהם, ובזמן הבדיקה אקבל מכשיר חליפי.
למרות שפניתי מאז מספר רב של פעמים לשתי החברות, לא נעשה דבר מצידם.
אציין, כי למרות שהתיקון במכשיר חדש בו השקעתי את מיטב כספי אינו מניח את דעתי, אך הסכמתי להתפשר ולו רק כדי שאוכל לצפות ללא הפרעה.
בפנייתי האחרונה, לפני כחודשיים, ל"וואלהשופ" נאמר לי כי המנכ"ל של "יניר מערכות" לא אישר את התיקון היות ואם רק פיקסל אחד פגום הם אינם מתקנים את המכשיר.
שוב אומר כי מאד מפריע לצפות בטלויזיה במצב זה.
נא התערבותכם
בתודה
מרק לוז
איבוד תקופת האחריות סוג הנזק :
תיקון/החלפה כפי שסוכם מלכתחילה. פתרון נדרש :

יניר מערכות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה