פרטי התלונה

תלונות יניר מערכות

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת לקוח - שירות לקוי נושא התלונה:
דיין כפיר שם/כינוי:
‏יום שני ‏13 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: מחשב נייד מתוצרת fujitsu siemens דגם amilo m 7440g
דרך היבואן: יניר מערכות
תלונת לקוח !!!

אנשי פורום צרכנותTLUNA שלום רב ...!!

שמי כפיר דיין ורציתי לשתף אתכם באירוע אישי שאני חווה בימים ובחודשים האחרונים.

הסיפור מתחיל לפני מס' חודשים כאשר "זכיתי" בזמנו באתר P1000 במחשב נייד מתוצרת חברת HP, התמזל מזלי וכל פרשת "נתי סקאל" התפוצצה ברשת לאחר מספר ימים. תאריך החיוב המאוחר בכרטיס האשראי הוא שהציל את המצב ובנוסף ההד התקשורתי שיצר חברינו סער גינזבורסקי גרמו לחברת האשראי לבטל את החיוב בכרטיס עוד לפני הגשתו לבנק...

מאותו רגע נשבעתי שמצידי קניות בסכומים גדולים באינטרנט לא יבואו בחשבון לעולם.

לאחר ההסדרים מול חברת האשראי ניגשתי אל רשת "טרקלין חשמל" ליד ביתי על מנת לרכוש מחשב נייד.

כאן מתחיל הסיפור שברצוני להעלות לידיעת הציבור ....

לאחר בדיקה מדוקדקת בכל הרשתות הגדולות וסקר מקיף בנושא החלטתי לרכוש מחשב ב"טרקלין חשמל" כאשר הסיסמא המובילה ברשת זו היא האמינות ו"האחריות הכפולה" . החלטתי שאני צריך לקנות מוצר מסוג זה ברשת עם אמינות, שירות ו"גב" חזק ....
החלטתי לקנות מחשב מתוצרת fujitsu siemens מהדגם המוזכר לעיל, כאשר ישנה אחריות יצרן למשך שנה ע"י היבואן יניר מחשבים נציג החברה בארץ.

שילמתי סכום לא מבוטל של כמעט 6000 שקלים, ויצאתי מהחנות יחד עם המחשב החדש ...

לאחר כחודשיים וחצי לערך התגלו על ידי מספר לא מבוטל של פיקסלים שרופים במסך (מעל חמישה).
מיהרתי לחנות וביקשתי הנחיות איך לטפל בבעיה שנוצרה ...
משיחה שנעשתה במקום ע"י נציג המכירות עם היבואן התבקשתי לשלוח את המחשב לבדיקה במעבדה, מיהרתי והבאתי את המחשב באריזתו המקורית לחנות על מנת לשלוח אותו למעבדה.
תוך כדי שיחה עם נציג המכירות התברר לי שגם הוא בעצמו רכש מחשב מדגם זהה וגם אצלו התעוררה הבעיה של פיקסלים שרופים במסך והתופעה ידועה.
התראתי בפני המוכר וגם בפני ההנהלה של החנות שאם התיקון מצריך החלפת מסך למחשב אינני מעוניין בתיקון שכזה אלא בהחלפה של המחשב כולו בחדש !!! מכיוון שזוהי תקלה גורפת ומוכרת.
לא נראה לי הגיוני שבאותו דגם מחשב תתעורר אותה הבעיה בדיוק, אלא אם כן זוהי תקלה של פגם בייצור מן המפעל והרי המחשב חדש ובקושי עבד בכלל....

ביקשתי גם לשוחח עם הנציג של חברת יניר מחשבים בטלפון ברגע שיגיע לאסוף את המחשב ולהבהיר לו את עמדתי .
קיבלתי מספר טלפון של סוכן בשם פטריק שהבטיח לבדוק את העניין לגופו ואז לחזור אליי : “קודם כל נבדוק את הבעיה במעבדה ואז נראה מה אפשר לעשות" .... כדבריו ...

לאחר שרדפתי אחרי אותו בחור קרוב לשבועיים ולאחר הפעלת לחץ מצידי על נציגי טרקלין חשמל יצר איתי קשר בחור בשם משה מחברת יניר שהזדהה בפניי כאחראי איזור צפון.
הסברתי לו את עמדתי וטיעוניי והוא לצערי לא קיבל אותם, לדבריו הוא כרגע החזיר את המחשב מהמעבדה יש צורך להחליף את המסך ולדבריו הוא עושה את זה בתור מחווה מכיוון שהיצרן לא מחליף מסך אלא אם יש לאותו מסך מעל 7 פיקסלים שרופים .... לאחר וויכוח של מספר דקות והסברים מצידי שאני שילמתי במיטב כספי וחסכונותיי על המחשב הזה ואינני ראוי לשירות מסוג זה על אחת כמה וכמה מחברה צעירה שרק נכנסה לשוק בארץ ואני בתור לקוח הבעתי את אמוני במוצר אנונימי יחסית ורכשתי את המוצר
למרות הכל...
השיחה לא התפתחה לשום כיוון הבחור נשאר בשלו למרות כל ההסברים שלפי דעתי המוצר לא יחזור למצבו הקודם, משמע: תיקון ברמה ובאיכות של יציאה מהמפעל.
כל הניסיונות מבחינתי כשלו, גם כאשר ניסיתי לדבר עם הנציגים הבכירים של רשת טרקלין חשמל על מנת "שילחצו" על הספק וידאגו שהמחשב יוחלף.
או לחלופין שתוארך לי תקופת האחריות, הרי לא מדובר בתיקון פשוט כאשר מחליפים מסך במחשב נייד הווה אומר פתיחה של יותר מחצי מחשב מעין "ניתוח לב פתוח" למחשב.

הרעיון האחרון של הארכת האחריות גם לצערי נתקל בסירוב של נציגי יניר מחשבים.

לבסוף בלית ברירה הוזמן מסך מחו"ל ורק לאחר מספר שבועות שוב שלחתי את המחשב למעבדה לתקופה של שבוע על מנת לבצע את ההחלפה.
לאחר כשבוע מגיע המחשב מהמעבדה לצערי לא בדקתי אותו בחנות בעת המסירה מפאת חוסר זמן.
אחרי כשבועיים בערך גיליתי לתדהמתי סדק לאורך הפנל בצידו השמאלי של המסך ממש באיזור בורג החיזוק של כל המסך.
חזרתי לסניף של טרקלין חשמל הנציג של מחלקת המחשבים שוחח בטלפון פעם נוספת עם נציגי יניר מחשבים ועם טכנאי המעבדה שהתנער מכל אחריות לנושא ואמר שהמחשב יצא תקין ושלם. לאחר וויכוח שלי עם הטכנאי נשלח המחשב פעם נוספת למעבדות החברה.
הובטח שהמחשב יחזור שוב לאחר שבוע ושוב ביקשתי שכאשר הסוכן של יניר יגיע פשוט יקראו לי אני יעזוב הכל ויבוא לדבר איתו ולהוכיח אותו בטענה הראשונית שלי שהמחשב לא יחזור למצבו המקורי.
לצערי הסוכן לא הגיע משום מה ושלח שליח לאסוף את המחשב.
כעבור שבוע לא חזר המחשב ..... אלא הגיע היום 13.3.06 כעבור שבוע וחצי ...
הגעתי לסניף טרקלין לאסוף את המחשב וכלקח מפעם קודמת פתחתי את האריזה בנוכחות מנהל הסניף ...!!!

כעבור מספר שניות גיליתי לדאבוני בחלקו השמאלי של המחשב שריטות חדות וחזקות בפנל הפירוק של המחשב שכנראה נבעו מחוסר מקצועיות משווע של טכנאי חברת יניר מחשבים בעת פירוק הפנל בפעם הנוספת.

את המחשב השארתי בסניף ואני מסרב בכל תוקף לקבל אותו במצבו הנוכחי ...
החלטתי לכתוב מכתב זה למדור הצרכנות באתר על מנת שעוד אנשים לא יפלו קורבן למסכת הטלאות שאני עברתי ...
מתוך חצי שנה בערך שהמחשב נמצא ברשותי כחודש וחצי הוא מטייל במעבדות היבואן בתיקונים שמתבצעים ע"י טכנאים לא מוסמכים וחובבנים .
הדבר הכי גרוע הוא שאף גורם מחברת יניר לא הציע לפתור את הבעיה ולפצות אותי על עוגמת הנפש שנגרמה ונגרמת לי עדיין ...
הרי קניתי מחשב חדש, לא מתצוגה, לא בחצי מחיר, אלא במחיר מלא ובמיטב כספי על מנת שישמש אותי כסטודנט בלימודיי ומה קיבלתי ??
מחשב שמיטרטר במעבדות חברת יניר ללא כל טיפול מקצועי והכל בתור כביכול "מחווה של רצון טוב" כדברי אחראי איזור צפון של יניר מחשבים.

אשמח להתערבותכם
(כנראה שרק בעזרת האינטרנט והתקשורת דברים זזים במדינתנו )

תודה מראש

כפיר דיין
עוגמת נפש סוג הנזק :

יניר מערכות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה