פרטי התלונה

תלונות אדוויס (Advice)

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת ציוד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברה לא רצינית התנהלות של חובבנים...
בבעלותי חב' להתקנת תשתיות תקשורת ,אני לקוח של אדוויס קרוב ל 8 שנים
ביום 05/05/13 החזרתי לחברה 2 מתגי POE +יחידת AP לא תקינים
שפשוט לא תפקדו ופעמיים ביום נאלצתי לבצע להם איפוס כדי שיעבדו...
חצי שנה אחרי - עדיין לא קיבלתי : לא זיכוי לא את הציוד חזרה ולא שום תגובה בכתב ,יתרה מכך גב' אורית יצחקי מרשה לעצמה לא לענות לטל'
ולא להשיב למיילים....,, שירות עלוב!
תדמיתי, כספי ,עלבון סוג הנזק :

אדוויס (Advice) שירות לקוחות

, תגובה:
עודד אלמשעלי - מרכז תחום איכות, אדוויס שם ותפקיד:
שלום רב,
אדוויס מעניקה ללקוחותיה שרות מלא למוצרים כולל תמיכה באינטגרציה של הציוד למערכות הלקוח.
אדוויס ליוותה את הלקוח מרגע תלונתו על בעיית אינטגרציה באתר הלקוח, ואף סיפקה ללקוח ציוד חלופי במיידית ותמכה בטכנאי טלפונית.
אדוויס לא קיבלה מהלקוח הודעה על תקלות בציוד לאחר התמיכה.
בקשת הזיכוי המתינה לברור נסיבות המקרה, ולאחר דיון הוחלט בשיתוף הלקוח על זיכוי מתאים, בהתחשב בנסיבות העניין.
אדוויס מצטערת על התחושות שנגרמו ללקוח, ותפעל לשיפור שביעות רצונו .
אדוויס קשובה ללקוחותיה ותמשיך לתת שירות איכותי שעונה על דרישות הלקוח,
תודה,
אדוויס תקשורת בע"מ
תגובה:
ניתן זיכוי בסיכום עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה