פרטי התלונה

תלונות אקסטרים טכנולוגיות

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר סיפוק של מחשב בו זכיתי במכרז נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי זכיתי במחשב במכרז במחשב של חברת לנובו דרך האתר P1000, חברת אקסטרים טכנולוגיות היתה אמורה לספק את המחשב תוך 28 ימי עסקים שנגמרו ב12.11. בשיחת טלפון שנערכה זמן קצר לאחר מועד הזכיה, עם נציגת מכירות בשם צביה, הוצעו לי מחשבים אחרים במחיר גבוהה יותר, סירבתי. לא נאמר לי דבר על בעיה במלאי של המחשב בו זכיתי. חיכיתי בסבלנות חודש וחצי, והתקשרתי אליהם, נאמר לי שאין את המחשב במלאי, והציעו לי שוב לשדרג את המחשב בתוספת תשלום. שוב סירבתי, כיוון שזכיתי במחשב במכרז במחיר נמוך, לא רציתי לשלם יותר. לאחר כשבוע של פינג-פונג טלפוני לא קיבלתי תשובה. שבוע שעבר ניסו לחייב את כרטיס האשראי שלי, ללא שהיה להם את המחשב בו זכיתי. חברת האשראי סירבה, כיוון שחרגתי מגבולות האשראי שלי (אני מתחתן השבוע, והיו לי הוצאות רבות) ונציגה בשם חנה הציגה את הדברים כאילו זה באשמתי. הסברתי להם שאם יש להם את המחשב הנכון, אין לי בעיה להביא להם את האשראי של ארוסתי או של הורי. הבעיה היתה שלא היה להם את המחשב לספק לי, ולא בכרטיס האשראי, כפי שהם ינסו להציג את הדברים. חנה אמרה לי בשיחת טלפון, שלצערי לא הקלטתי, שעומדות בפני שלוש אפשרויות: לבטל, לחכות או לשלם יותר על מחשב אחר, תוך כדי שהיא מסכימה שהם לא בסדר בעניין זה. סירבתי, כיוון שחיכיתי כבר חודש וחצי, וזיכיתי במכרז, כך שאין לי סיבה לשלם יותר. אני מתחתן ביום רביעי, וכבר ויתרתי על ההזמנה מהחברה, אבל אולי תוכלו לסייע לי. בימים הקרובים אהיה קצת עסוק, אולי פניה במייל תהיה יעילה יותר. חיכיתי חודש וחצי למחשב הזה. אם הייתי יודע שלא אקבלו הייתי מחפש פתרון אחר. כמו כן שבוע שלם הייתי בטלפון שעות ארוכות עם החברה, דבר שבזבז את זמני וגרם לי לעגמת נפש. סירבו למסור לי פרטים על המחשב בו זכיתי ועל האלטרנטיבה בפקס כדי שלא יהיו בידי ראיות לרעתם. למזלי, כרטיס האשראי שלי לא חויב. ברצוני לציין לשבח את טל המזכירה, על סבלנותה ונחמדותה.
איני יודע אם כאשר החברה תתפנה סוף סוף ותסכים לספר לי את המחשב הנ"ל עדיין אהיה מעוניין, אני סטודנט ומתחתן, ואני צריך מחשב בבית. במקרה ויהיה מאוחר מידי, ואמצא פתרון אחר, אצטרך לחשוב על פיצוי אחר הולם.
עוגמת נפש+בזבוז זמן+נזק כספי סוג הנזק :
סיפוק המחשב בו זכיתי במכרז במחיר הנקוב, 3300 כולל משלוח, או מחשב טוב יותר באותו מחיר. המחשב תוך שבוע פתרון נדרש :

אקסטרים טכנולוגיות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה