פרטי התלונה

תלונות משרד הקליטה והעליה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האם זו הדרך לקבל ולעודד עליה? זילזול - טיפול גרוע ביותר- בצעירים שעושים עליה לישראל נושא התלונה:
פולק דני שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
באר שבע - איזור הדרום או כל איזור כתובת:
תיאור הבעיה:
ביתה של חברה שלי (בחורה בת 22 ) היגיע לארץ לעשות עליה בחודש מאי השנה. צורת הזילזול והמשחקים הדביליים באדם בודד -"תבואי מחר"- "אוי היום מי שאמור לטפל בך חולה" " כעת החגים מעקבים" " הפסקת תה" וכל מיני תירוצים גועליים הביאו אותה למצב של דיכאון עד כדאי יאוש כזה שבלב ברירה היא שינתה את דעתה והחליטה לחזור לקנדה
עלבון ביזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
טיפול אישי אמין ומסור בצורה רצינית ביותר לקבל כל א פתרון נדרש :

משרד הקליטה והעליה שירות לקוחות

, תגובה:
דוברת משרד הקליטה שם ותפקיד:
דני שלום,
משרד הקליטה רואה חשיבות עליונה במתן שירות מעולה לעולים חדשים. זוהי אחת מהמטרות המוגדרות של המשרד הרואה בעולים לקוחות שיש להעניק להם שירות איכותי. אשמח מאוד לדעת באיזו לשכה קיבלה ביתה של חברה שלך טיפול.
תגובה:
יש להדגיש, כי כל שיטת השירות שלנו נשענת על קביעת תורים מראש, על מנת למנוע מצב של המתנת שווא של העולים. ייתכן ואי קביעת תור הביאה לעוגמת נפש. אני ממליצה להקפיד על קביעת תור, כמו גם להעביר מידע ללשכתי באשר למקום בו התקבל שירות לא נאות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה