פרטי התלונה

תלונות מרכז רפואי רבין בלינסון

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדר אפשרות להשיג בטלפון את מרפאת הגסטרו ואת האחות של המחלקה לצורך הדרכה לקראת קולונוסקופיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נשלחתי לערוך בדיקת קולונוסקופיה וניסיתי לקבוע תור באמצעות הטלפון אך הפקידות במשרד מרפאת הגסטרו אינן עונות. שלחתי פקס אך לא יכולתי לברר האם הוא הגיע למקום הנכון, כי ..הפקידות לא עונות לטלפון. נאלצתי לנסוע לבית החולים ,לשלם המון כסף עבור חניה ולמסור את הטפסים לפקידות המרפאה. עכשיו, לאחר שקיבלתי זימון לבדיקה, אני חייבת לדבר עם האחות לקבלת מספר הבהרות בקשר להכנות לבדיקה, אך למרות שאני מתקשרת כל יוםן, בכל מיני שעות, מעולם לא ענתה לי האחות, ואני שוב אאלץ לנסוע לשם בעצמי.
זהו שרות גרוע בצורה חריגה, ואני עדיין לא נתקלתי בתופעה דומה בשנים האחרונות מצד מוסד ציבורי שחובתו לשרת את הציבור.
בזבוז כסף וזילזול במטופל הזקוק לשרות המרפאה. סוג הנזק :

מרכז רפואי רבין בלינסון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה