פרטי התלונה

תלונות מרכז רפואי רבין בלינסון

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן טיפול במועד שנקבע - מרפאת כאב נושא התלונה:
שובל רחל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
פתח-תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מתלוננת בשם אימי בת ה-82 העונה לשם מרים בדני ת.ז. 343627/6.

ביום ה-21.5.06 נקבע לאמי תור לטיפול במרפאת כאב בשעה 8:00 אמי התגוררת בהוד השרון נאלצה לצאת מביתה בשעה מוקדמת על מנת להגיע בזמן לטיפול לא חיכתה בקוצר רוח אימי סובלת מאד מכאבים בכל גופה. אני שלויתי אותה למרפאה ושכמובן הגענו בזמן חיכינו בסבלנות לבואה של האחות בלומה ו/או לרופא לאחר כ-20 דקות פניתי לדלפק ממול ושאלתי אם ידוע להם מתי יגיע הרופא ו/או האחות נענו בשלילה וביקשו שנמתין מיד יגיעו. לאחר רבע שעה פניתי שוב לדלפק ושאלתי שוב אם ידוע להם מה קורה? המזכירה שהיתה אדיבה ניסתה לעזור והתקשרה לאחות העונה לשם בלומה ואמרה שמיד היא תעלה. חיכינו שוב כ-רבע שעה עד שפקעה סבלנותי החלטתי לפנות למחקת תלונות הציבור שם נאמר לי כי הרופא לא יגיע ולא ברור לה מדוע לא הודיעו לנו על ביטול התור. אני המומה מכך שאף אחד לא הואיל בטובו להודיענו ו/או להתנצל, היתה לי הרגשה של יחס מזלזל מצד האחראים על כך, אני יכולה להבין שקורים תקלות כלשהן, אבל יחד עם אני גם מצפה להתייחסות הראויה במיוחד שמדובר באישה חולה ומבוגרת, משהו צריך לתת את הדין על כך.

נקבע לנו תור נוסף ל-28.5.06 בשעה 8:00 ושוב קיבלתנו דחיה ל-29.5.06 אם כך עובד מוסד שמכבד את עצמו?

אודה לכם על התייחסותכם.

הבת רחל שובל
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרכז רפואי רבין בלינסון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה