פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, שגיאה בייצור, ואי עמידה בזמני אספקה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני ביצעתי הזמנה ב 21.06.2015 לפני חודש בדיוק- הזמנה מספר 1032452- מיטה זוגית + מזרן
בתאריך 09.07.2105 הביאו אליי הביתה את המיטה ואת המזרן. בזמן ההרכבה התברר כי הצבע של המיטה הוא לא הצבע שהוזמן. המובילים בדקו זאת מול ההזמנה אצלהם ומול המנהל שלהם ואכן הייתה טעות בהזמנה. על מנת לוודא את העניין התקשרתי לחנות ממנה הזמנתי, ענה לי המנהל (מיקי) כאשר הסברתי לו את הבעיה ענה לי -״אבל זה הבדל מזערי בצבע, אני לא רואה בעיה, אין צורך להחזיר את המיטה״ קודם כל באיזו זכות הוא מחליט שיש או אין צורך להחליף- אם לקוח הזמין צבע מסויים הוא אמור לקבל את אותו הצבע ובטח שלא תשובה כזאת ממנהל החנות. לבסוף מנהל יותר בכיר איתו דיברו המובילים אמר להם לקחת את המיטה ולהשאיר את המזרן. באותו היום יצרתי קשר לברר מתי אני אקבל את המיטה ולהתלונן על התשובות של מנהל החנות, לאחר לא מעט גמגומים וצריך לבדוק חזרו אליי אחרי שעתיים ואמרו לי כי תוך שבוע וחצי המיטה אצלי. עברו מאז אותה שיחה ב09.07 כמעט שבועיים. את המיטה עוד לא קיבלתי. היום יצרתי קשר עם השירות הלקוחות- אותו הצלחתי לתפוס רק לאחר 5 נסיונות. נאמר לי כי תוך שבוע אני אקבל את המיטה כאשר שאלתי לגבי התלונה על צורת ההתנהלות של מנהל החנות והתשובות שהוא נתן לי נאמר לי תבררי מול הסניף- נו באמת???. זאת אומרת מרגע ההזמנה אני מחכה למיטה 5 שבועות. מכיוון שהיה לי תאריך לאספקה דאגתי להוציא את המיטה מה שאומר שבשבועיים האחרונים אני ישנה על המזרן שסופק לי על הרצפה. לא נראה לי דבר הגיוני בעליל. מה גם שאני סובלת מפריצת דיסק קשה וממתינה לניתוח. אבקש לחזור אליי עם תשובות לגביי הטיפול בתלונה ופיצוי הולם לכל עוגמת הנפש שנגרמה
נזק פיזי סוג הנזק :
זה התפקיד שלכם לחשוב על פתרון פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה