|
|
|
|
|
|
אי הספקה של מוצרים ,שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 מאי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.3 ביצעתי קניה של חדר שינה ומזרון בסניף אשדוד של נייט סליפ סנטר.נאמר לי הספקה של מוצרים שהוזמנו תוך 30 יום עבודה וזה גם רשום בהזמנה.חדר שינה שלי מורכב ממטיה ומזרון של סימונס וקומודה ו2 שידות מדגם חרמון שקיים בתצוגה בסניף.קיבלתי הודעה משירות לקוחות של חברה על הספקת הזמנה ב19.05.בהודעה לא היה מצויין אם אני מקבלת חדר קומפלט או חלקי.התקשרתי לשירות לקוחות .על ידי נציגה שירה נאמר לי שאני מקבלת רק מטיה ומזרון.שאלתי מתי אני מקבלת מוצרים אחרים ולא קיבלתי תשובה.נאמר לי שזה בבדיקה מול הספק..במשך שבוע לא יכולתי לקבל שום תשובה משירות לקוחות לגבי הספקה של קומודה ושידות.התקשרתי למנהל סניף שעשה בדיקה בעצמו מול ספק.ואיזה תשובה קיבלתי - אין מסילות לקומודה ושידות שהזמנתי.זה אפילו לא יצרו..אמרתי.מנהל סניף אמר אם כבר חיכיתם כול הרבה זמן...אתם יכולים לחכות עוד..כאשר אמרתי לו שאנחנו ישנים בתנאים לא מתאימים לגיל שלנו הוא ענה לי :" את לא ישנה על הקומודה.." אמרתי נכון.אבל מיטה אני גם עוד לא קיבלתי.בסוף החלטנו לחכות למסילות.קיבלתי עוד כמה הודעות של תזכורת לגבי הספקה של מיטה ומזרון והייתי שמחה שלפחות נישן בצורה נורמלית.ביום של ההספקה 19.5 לקחתי חופש מעבודה לקבלת מוצרים.אבל מה.....מוביל הודיע שמיטה שלנו לא בוצע לפי גודל שהזמנו והתעניין האם אנחנו מעוניינים לקבל אותה ככה...אין לי מה להגיד בנוסך על ביזיון ,השפלה ,חוסר כבוד ללקוח שאני מרגישה מרגע שפניתי לנייט סליפ.
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
הספקת מוצרים שהוזמנו בדחיפות ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נייט סליפ סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|