פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מזרונים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.8.06 רכשתי שני מזרונים סילי אוסטרופדי דגם ברונזה
במידות 80X200 בסניף נייט סליפ באזור תעשיה בני ברק
בסכום של 3100ש"ח ב5 תשלומים בישרכאט
ברצוני להדגיש שהייתה לי התלבטות לגבי המידות של המזרונים
ונאמר לנו במפורש שאם תיהיה בעיה במידות המזרונים יוחלפו למידות של 80X190
לפני שנעשתה ההזמנה המוכר סיכם אתנו שלא תיהיה שום בעיה בהחלפת
המזרונים
בתקופה זו לא הייתי בבית שבוע כך שלא יכולתי לאמת את המידות הנכונות
בתאריך 24.8 המזרונים התקבלו וגילתי שישנה טעות במידות המזרונים
פניתי למנהל החנות (מאיר) בשיחת טלפון והודעתי לו שי שטעות של 10 ס"מ ורצוני להחליף את המזרונים.
תשובתו של מנהל החנות הייתה שאני צריך להוסיף 350 ש"ח להחלפת המזרונים ברצוני להוסיף לפני קניית המזרונים המוכר לא נתן לי לקרוא מה כתוב בהזמנה באותיות הקטנות.
אני מדגיש לולא אמירתו של מנהל החנות לא הייתי מבצע את הקניה אני מרגשי מרומה ע"י בעל החנות ומבקש להחליף את המזרונים למידות 80X190 או לבטל את העיסקה.

בברכה

משה דיין

בית שאן
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המזרונים או החזרת הכסף פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה