פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיטת ספר נושא התלונה:
רז חגי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏19 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ירקונים כתובת:
סניף ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי הזמנתי מיטת ספר בסניף ירקונים פ"ת הובטחה לי אספקה תוך 21 יום, אכן המיטה הגיעה טרם זמנה, לאחר שימוש של כחודש ימים מנגנון ההורדה והסגירה של המיטה ניתקע. והמיטה נמצאת במצב של כמעט ספה. נסעתי והגשתי בקשה בסניף ירקונים והבטיחו לי שיעשו כמיטב יכולתם לשלוח טכנאי לתיקון, לאחר שבועיים שלא הגיע אף אחד ולא צלצלו, צלצלתי לבדוק מה קורה אמרו לי יש לנו עוד 4 ימים להגיע התחייבנו תוך 14 ימי עבודה, ברצוני לציין לא כך נאמר לי. כמבון שאף אחד לא בא ולא צלצל, עשיתי מס' טלפונים רב לחברה במשך עוד שבועיים ימים ב -15 לנובמבר קיבלתי הודעה מבחור בשם חיים שהיו אצלי בבית ואף אחד לא היה, שאלתי אותו עם מי תאמת אנו אנשים עובדים, הבטיח לבוא ביום חמישי שעבר לא בא, דיברתי איתו שוב אמר יום שני גם לא בא, צלצלתי שוב אמר אודיע לך יום קודם מתי באים, עד היום אני לא יודע מתי באים.
אני מצטער מאד שקניתי מיטה ברשת זו לא אקנה לעולם שם אמליץ גם לכל מי שאני מכיר שלא יקנה שם, כך לא מקבלים שרות למיטה של 3,000 ש"ח כולל הובלה, זה קרוב לחודשיים שהבת שלי בת 17+ ישנה באי נוחות במיטה חדשה. אני רוצה להחזיר את המיטה ולקבל את כספי חזרה.
בזבוז כסף סוג הנזק :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה