פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיטה פגומה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/11/2007 קיבלתי מיטה אשר נקנתה בסניף נייט סליפ סנטר מול קניון איילון. במיטה היו כ-3 חלקי עץ פגומים של בסיס המיטה (מכות ופיצוצים בעץ). סירבתי להרכיב את המיטה במצבה הנוכחי. המתקין השאיר את כל החלקים בחדר, לא עטופים וללא הגנה בסיסית.
למרות שהודעתי לחנות באופן מיידי על הליקויים, ודיברתי עם המרכז הלוגיסטי ביום ראשון 18/11/2007, רק ביום רביעי שלאחר מכן בשעות הערב התקשר אריאל מהמרכז הלוגיסטי ואמר כי מחר (יום חמישי) יתחילו להכין את החלקים הפגומים ותוך שבוע עד שבוע וחצי ייתקנו לי את המיטה.
למרות שמסגרת הזמן הנ"ל עברה, עדיין המיטה מפורקת, עדיין לא נקבע לי אפילו תאריך הזמנה, והדבר היחידי שאני שומע בשלושה שבועות האחרונים אלו הבטחות ש"אני אחזור אליך עם תשובה עוד היום", דבר שמעולם לא קורה.
בנוסף, בינתיים גיליתי עוד חלק פגום שיש לו פגם בייצור (בורג בולט מהצד החיצוני), והחברה מסרבת להחליף את החלק הזה. כמו-כן עוד 2 חלקים נשרטו במהלך האיחסון אצלי בדירה, ולמרות שהודעתי להם שיבואו לקחת את החלקים כי אני לא מוכן לקחת אחריות על נזקים עתידיים, והם מצידם סירבו לבוא לקחת אותם, אז עכשיו הם כבר מסרבים לתקן את החלקים הנוספים.
נזקים פיזיים לחלקים, נזק כספי, ביזבוז זמן סוג הנזק :
החלפת כל החלקים הפגומים, ללא קשר למהות הפגיעה. פיצוי כספי. פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה