פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקה מעבר למועד ההתחייבות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
התע"ש כפר סבא כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/11/07 רכשתי ספת אפולו בחנות החברה. ובתאריך 18/11/07 עשיתי שינוי קל והגדלתי את אורך הספה. וידאתי טלפונית במפעל ב-19/12/07 כי השינוי נקלט ואמרו לי כי הם קיבלו את ההזמנה שלי. יומיים אחרי קיבלנו טלפון מהמפעל ובו שאלו אותנו למתי אנחנו צריכים את הספה? התפלאנו מאד לטלפון זה ואמרנו, לאתמול. למה כוונתך?חשבתי לעוד חצי שנה, כך מסרה ואז לתגובתנו אמרה, 21 יום.
בשיחה עם מנהל החנות שבדק מול המפעל אמרו לו לא לפני 15/12/07. צלצלתי ב-13/12 כדי לוודא סופית ואז נאמר לי כי האספקה תהיה ב-26/12/07 - 29 יום לאחר ההזמנה. מה אומר החוק על אי קיום ההסכם. רשום ומודגש בהזמנה -זמן אספקה משוער 21 ימי עבודה. אודה לתגובתכם בהקדם.
עלבון סוג הנזק :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה