|
|
|
|
|
|
אי סיפוק המוצר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 15.11.10 קיבלתי הספקה מנייט סליפ. כשהמובילים הגיעו להרכיב את אחד מחדרי השינה אז חלה טעות בגב המיטה שנקראת אורסט במקום ירוק הביאו לבן!
עכשיו שילמתי תוספת 1500 ש"ח בשביל הצבע הירוק!
המוביל אמר לי לפנות למנהל החנות והוא ישלח אותם השבוע להחליף את זה לירוק...כמובן הוא מבטיח לי כל שבוע ביום חמישי שיביאו לי את זה וזה לא מגיע אנחנו עכשיו בתאריך 27.1.11 וזה עדין לא הגיע התקשרתי לשירות לקוחות והיא אמרה לי שזה אמור להגיע היום וזה לא הגיע גם הם מערבבים אותי
אז את גב המיטה לט קיבלתי וגם את כספי חזרה לא קיבלתי ואני מרגיש שהם עשו עלי עוקץ וזה מאכזב ביותר אחרי שקניתי אצלם במעל מעשרים אלף ש"ח!
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי / הספקת המוצר / החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נייט סליפ סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|