עוגמת נפש בשל זלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום שני 09 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
כפר סבא |
כתובת: |
בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשלושה חודשים רכשתי מזרון סימונס. המזרון לא היה נוח עבורי, ומכיוון שכבר לא ניתן היה להחליפו פניתי לשירות הלקוחות של נייט סליפ.
לבנת משירות הלקוחות הציעה לי את החלפת הבד + בחירת מזרן חלופי בסניף בבני + הובלה ולקיחת המזרן הישן וזאת בתוספת עלות החלפת הבד, שליחות וההפרש עם המזרן החלופי.
בחנות הנמצאת בבני ברק, סניף הלח"י 14, בחרתי את המזרן החלופי בתאריך 4/4/2011.
עד כאן הכל טוב ויפה.
עבר חודש ואף אחד לא יצר איתי קשר לתיאום השליחות.
התקשרתי מספר פעמים אך כל פעם נאמר לי שמשהו לא מוכן או שהנושא בטיפול.
התקשרתי שוב לחנות ושוב לליבנת, וכל פעם הובטח לי שיצרו איתי קשר.
כבר ביקשתי לבטל את ההזמנה, למרות שכבר חייבו אותי באשראי על העסקה.
עד שסוף סוף תיאמו לי את משלוח המזרון לתאריך 9.5.11.
כאשר הגיעו המובילים, הביאו אליי שני מזרונים קטנים והסבירו שאין במלאי כרגע את המזרון שהזמנתי.
כמובן שלא האמנתי שיכול לקרות כזה דבר, אחרי כל כך הרבה שיחות ואחרי שאני נשאר במיוחד בבית לחכות למזרון.
התקשרתי למנחם מהחנות בבני ברק וללבנת, אך הפעם הם כבר היו לא מנומסים במיוחד והפנו אותי למנהל המובילים.
הסברתי שאני לא רוצה את המזרון ושיבטלו את ההזמנה, אך אמרו שלא ניתן.
ביקשתי פיצוי, אך לא התייחסו לכך.
בסופו של דבר המוביל התקשר שוב וביקש ממני לחזור הביתה מכיוון שמצא את המזרון.
השורה התחתונה: קיבלתי את המזרון.
השירות היה מתחת לכל ביקורת.
מן הראוי היה לפצות אותי מבחינה כספית הן על חודש ומעלה של המתנה, למרות התחייבות של 14 יום בהזמנה והן על עוגמת הנפש בהבאת שני מזרונים קטנים.
|
בזבוז זמן ושיחות טלפון |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|