פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון של שירות< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ת"ד 248 כפר סבא 44102 כתובת:
ירקון, צומת ירקונים פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.8.2011 רכשתי ספה בנייט סליפ סניף ירקונים בפ"ת (מס' הזמנה / קבלה: 263647)

חלק מהתשלום שולם במזומן ביום הרכישה ואת יתרת התשלום שילמתי ביום ראשון 11.09.2011 בסניף ראשל"צ (מס' קבלה 550959), זאת לאחר שהודיעו לי טלפונית שהספה תסופק ביום שלישי ה- 13.9.2011 בין השעות 12:00 - 16:00.

ביום שני ה- 12.9.2011 התקשר אליי יהודה מסניף ירקונים על מנת שאטפל בגמר חשבון. הבהרתי לו שיתרת התשלום הוסדרה בסניף ראשל"צ אצל מאיר , מסרתי לו את מס' הקבלה ואת שם הנציג שטיפל בי וקיבל ממני את הכסף במזומן.

ביום האמור 13.9.2011 לקחתי יום חופש מהעבודה על מנת להיות זמינה לקבלת הספה, המתנתי עד השעה 15:15 לערך, ומאחר ולא יצרו איתי קשר יזמתי שיחה עם מרכז האספקה. קיבלתי מאחת הנציגות (עירית) את מס' הטלפון של המוביל / הנהג (אבי) ולאחר שיחה איתו התברר לי שניתנה לו הוראה לא לספק לי הספה מאחר ולא הסדרתי את יתרת חשבון. (מובן שאף אחד לא טרח לעדכן אותי שאיני מתעתדת לקבל את הספה באותו יום).

מייד יצרתי קשר טלפוני עם יהודה מסניף ירקונים שאמר לי כי הינו מודע לעובדה שהסדרתי את יתרת התשלום והוא יבדוק את הנושא.

לאחר המתנה של כשעה וחצי יצרתי שוב קשר עם יהודה שלדבריו לא קיבל תשובות.

דרשתי ממנו שידאג לספק את הספה עוד באותו יום ולא , אבטל את העסקה.

מובן שבאותו יום לא סופקה לי הספה.

ביום רביעי, ה- 14.9.2011 יצרתי שוב קשר עם יהודה מסניף ירקונים שלדבריו עדכן את מנהל הסניף על התקלה.

רוני מנהל הסניף שוחח איתי והסברתי לו את כל השתלשלות העניינים, לדבריו הינו מודע לתקלה שנוצרה וביקש לספק לי את הספה. מאחר והייתי מאוד מאוכזבת מהשירות שניתן לי עד כה הבהרתי לרוני שאיני מתכוונת לקחת יום חופש נוסף על חשבוני הפרטי ואני מוכנה ויכולה לקבל את הספה בכל יום בין השעות 20:00 ל- 21:00 בערב או ביום שישי בין השעות 13:00 ל- 14:00.

רוני התקשר אליי ביום חמישי בשעות הצהריים (זאת רק לאחר שאני התקשרתי ליהודה מאחר ולא קיבלתי שום עדכון) ועדכן אותי שהספה תסופק לי ביום שישי בין השעות 10:00 ל- 12:00. מובן שדבר זה אינו מתקבל על הדעת לאחר שעדכנתי את רוני מראש מהם הזמנים בהם אוכל לקבל את הספה. תוך כדי השיחה רוני יצר קשר עם אנשי האספקה וניסה להסדיר את מועד האספקה ע"פ דרישתי ונענה בסירוב. רוני אמר לי שהוא מרים ידיים בנושא ולא מתפקידו לטפל בעניין האספקה. הוא מסר לי את מס' הטלפון של מנהל הרשת. כמובן שהתקשרתי לטלפון שנמסר לי אך לא היה מענה (7656350 - 09 שלוחת ההנהלה).



עד לרגע זה, יום שישי ה- 16/09/2011 שעה 11:45, איש לא יצר איתי קשר.



לאור השתלשלות העניינים, אני מודיעה בזאת כי מבחינתי העסקה מבוטלת ודורשת את כספי במלואו ובמזומן כפי ששילמתי ודורשת לקבלו בסניף ראשל"צ. זאת אלא אם הספה תסופק לי עד יום חמישי ה- 22/09/2011 בזמנים שצויינו לעיל, תוך התראה טלפונית מראש של לפחות 24 שעות ומשלוח פקס אליי על מועד האספקה המדויק (מס' פקס: 7976875 - 03).



ללא כל קשר לעיל, אני שומרת לעצמי את הזכות המלאה לתבוע פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז יום העבודה.




עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזר כספי מלא פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה