מנהל שירות |
שם ותפקיד: |
שלום רב.
אנו מצרים על האופן בו הינכם מציגים את הדברים. הנתונים המוצגים בתלונתך אינם נכונים, ואף חוטאים בהוצאת דיבה.
עם פנייתכם למחלקת השירות, נציג מטעמנו בחן את המוצר ומצא כי התקלה במוצר נובעת משימוש בלתי סביר במוצר, אשר אינה כלולה באחריות מסוג זה.
בפגישה שנערכה בה הוסברה מהות הנזק וכי נזק זה אינו נכלל בחובת האחריות, הוצעה לכם רכישת מוצר חדש בהנחה משמעותית. עם זאת הצגתם טענות הנוגעים למצבכם האישי והכלכלי, אשר מפאת כבודכם לא נפרסמם במעמד זה, והחלטנו לבחון מחדש את החלטתנו, לפנים משורת הדין בשל כך.
כעבור מספר ימים הוצג בפניכם הפתרון החדש - כורסא תקינה מתצוגת החנות ללא כל תשלום מצדכם. עם אישורכם לכך, סופק המוצר לביתכם, אולם סירבתם לחתום על מסמך העדר תביעות, ואף דרשתם להשאיר בביתכם את הכורסא השבורה בנוסף לחדשה. בשל כך, נאלץ המוביל שלא לספק את הכורסא החדשה עבורכם.
לאחר מכן פקדתם את משרדי החברה, ולצערנו,התנהגותכם האלימה לא הותירה לנו ברירה אלא להזמין ניידת משטרה על מנת להרחיקכם.
מחלקת השירות של נייט סליפ פועלת ככל שביכולתה על מנת לספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיה. במקרה זה אף הייתה נגיעה אישית של ההנהלה בפנייתכם, על מנת להתחשב במצבכם. אנו מצרים על כך שאינכם שבעי רצון מאופן הטיפול, והצעתנו לכורסא תקינה מתצוגה, בתמורה לכורסא השבורה ללא כל תשלום מצדכם עודנה עומדת, למרות התנהגותכם.
בברכה...
|
תגובה: |
מחלקת השירות של נייט סליפ פועלת ככל שביכולתה על מנת לספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיה. במקרה זה אף הייתה נגיעה אישית של ההנהלה בפנייתכם, על מנת להתחשב במצבכם. אנו מצרים על כך שאינכם שבעי רצון מאופן הטיפול, והצעתנו לכורסא תקינה מתצוגה בצבע אופוויט, בתמורה לכורסא השבורה ללא כל תשלום מצדכם עודנה עומדת, למרות התנהגותכם. |
פתרון: |
|
|