|
|
|
|
|
|
יחס ללקוח |
נושא התלונה: |
היינה פורטונה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 02 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי חדר שינה לפני חודשיים מאחר והגימור בחלק מהרהיט לא מושלם ביקשתי להשלים אותו מבעל הבית באשדוד הוא כעס עלי ונזף בי שאני משועממת ובאתי סתם להתלוננן וסילק אותי מהחנות,שום דבר לא מצדיק את הכעס שלו .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שירות הגוןו יחס ללקוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נייט סליפ סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. |
תגובה: |
הנושא ייבדק ויטופל בצורה הראויה לה.
|
פתרון: |
|
|
|