פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ללקוח נושא התלונה:
היינה פורטונה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי חדר שינה לפני חודשיים מאחר והגימור בחלק מהרהיט לא מושלם ביקשתי להשלים אותו מבעל הבית באשדוד הוא כעס עלי ונזף בי שאני משועממת ובאתי סתם להתלוננן וסילק אותי מהחנות,שום דבר לא מצדיק את הכעס שלו .
עלבון סוג הנזק :
שירות הגוןו יחס ללקוח פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. תגובה:
הנושא ייבדק ויטופל בצורה הראויה לה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה