פרטי התלונה

תלונות משרד הבטחון

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היוון גימלאי צהל שהישתחררו עדסוף 1990 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
אוסישקין 9\12 טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
שר הביטחון ליפני הבחירות היבטיח טיפול ובדיקה מעמיקה בנושא אך דבר לא נעשה.אני חושב שהיגיע הזמן לימצוא פנאי לבדיקה זו היות ומצב חלק מהגימלאים ובתוכם אני הוא גרוע ביותר.אני אישית חושב שהעיסקה שעשינו היתה ללא ספק ובידיעה מראש שאנו מפסידים ובגדול. זה לא יתכן שנקבל תשובה ממישרדי האוצר שאנו הגימלאים לא לקחנו הלוואה אלא ביצענו עיסקה לשמה אשר מראש ידוע שהצד השפסיד זה אנו הגימלאים.זה לא יתכן מצב שבו אני לקחתי משקנתא מכספי בנק ב-1989 100.000 ש"ח ואני מסיים לשלם ב-2011 והתשלום כמעט כמו ההיוון ולאומת זאת ההיוון נילקח ב-1990 ואני אמור לשלם עד הגעיי לגיל 70 שזה עד 2017.כיצד עלי להתפרנס כדילחיות בכבוד??אני ואישתי עובדים ובקושי אנו מגיעים למינימום היכן הצדק??? מדוע אזרח שלא עבד מעולם ומתקיים מכספי הסעד מצבו טוב משלי היות ועלי לשלם משכנתא +ארנונה+חשמל+אוכל+תרופות שהם הבסיס וכל זה מתוך 3500-4000 שח.אני מבקש ששר הביטחון יסביר לי ולעוד הרבה כמוני מה עלינו לעשות??? מזל שלנו שניתנת לנו האפשרות להיתקיים על הלוואות.אך זהו כדור שלג שהולך וגדל וסופו לא ידוע.הקצונה הגבוהה לא מתערבת בנושא היות והם מסודרים ברובם והם היו מספיק פיקחים לדעוג לעתידם אך אנו הרסבים הינו שקועים כל הזמן בשמישות המטוסים והציוד ועל כן לא היה לנו לא הזמן ולא המחשבה לדעוג לעתיד היות וכל הזמן שכנעתי את עצמי שהעתיד שלי בקבע.אני מבין שהכושי עשה את העבודה הכושי יכול ללכת.
עוגמת נפש ולא מוסרי מצד המערכת סוג הנזק :
בדיקה מהירה של נושא ההיוון ולאפשר לנו להיתקיים בכב פתרון נדרש :

משרד הבטחון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה