פרטי התלונה

תלונות משרד הבטחון

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ארוכה למענה בטלפון !! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. מדובר במוקד טלפוני של אגף השיקום אשר מטפל בעניני הנכים (נכי צהל)
בכל הנושאים. בעיתי שאני אמור לקבל התחיבות לטיפול בבית החולים תה"ש
אשר את ההזמנה העברתי ללשכה לפני שבוע התור נקבע לי הוא ליום ג' 13/12/06 אני מנסה לצור איתם קשר טלפוני כיון שעדיין לא הגיע ההתחיבות.
ומה שקורה שהטלפון כל הזמן טפוס !! אני מנסה מכבר כמה ימים אבל הכל נאדה !! כלום אנא לטיפולכם
שיאישו עוד מוקדניות!! פתרון נדרש :

משרד הבטחון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה