|
|
|
|
|
|
המתנה ארוכה למענה בטלפון !! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום. מדובר במוקד טלפוני של אגף השיקום אשר מטפל בעניני הנכים (נכי צהל)
בכל הנושאים. בעיתי שאני אמור לקבל התחיבות לטיפול בבית החולים תה"ש
אשר את ההזמנה העברתי ללשכה לפני שבוע התור נקבע לי הוא ליום ג' 13/12/06 אני מנסה לצור איתם קשר טלפוני כיון שעדיין לא הגיע ההתחיבות.
ומה שקורה שהטלפון כל הזמן טפוס !! אני מנסה מכבר כמה ימים אבל הכל נאדה !! כלום אנא לטיפולכם
|
שיאישו עוד מוקדניות!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד הבטחון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|