פרטי התלונה

תלונות משרד הבטחון

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחה הלוך וחזור במשך חודש ימים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 4 למרץ 2009 פניתי ל[email protected]
בנושא ארוע שקרה ב-3 למרץ 2009 ברכבת ישראל, בו היה מעורב חייל מחיל אוויר.
הארוע עסק בפניית החייל לאנשים ברכבת להניח תפילין.שאלתי האם החייל מוסמך לעסוק בכך ואם התשובה היא חיובית: מי נתן בידו סמכות זו.
נעניתי ע"י אדם בשם שי לב, ראש תחום פניות הציבור, שפנייתי תועבר לקצינת פניות הציבור בלשכת ראש אגף כום אדם בצה"ל לברור הנושא.
ונתן לי מס. הטלפון במשרדה 5691000 - 03
בתאריכים 12, 18, 23, 29 במרץ טלפנתי על מנת לוודא מה עלה בגורל פנייתי.-(שמות האנשים שענו לי שמורים אתי).נאמר לי ששם הפקידה המטפלת - שני.
ב-29 במרץ אמר לי אדם בשם אורן שהממצאים הוחזרו לשי לב וממנו אקבל תשובה.אתמול שאלתי את שי לב ביחס לתשובה שאני אמורה לקבל, וראה פלא - הוא החזיר אותי לפניות הציבור בלשכת ראש אגף כח אדם בצה"ל.
ובכן - האם לא חלם בהתגלמותה?
אודה מאד עבור טיפולכם, אם אפשר בשני הנושאים:
נושא החייל מחיל אוויר (שמו שמור איתי) הפונה לאנשים להניח תפילין
ונושא התנועה הסבובית של פנייתי - משי לב לשי לב 675540 03
תודה, ד"ר נעמי מרחב
מענה: האם החיל מוסמך לפנות לאנשים על מנת שיניחו תפילין? מי הסמיך אותו? מדוע איני מקבלת תשובה ממר שי לב[email protected] פתרון נדרש :

משרד הבטחון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה