פרטי התלונה

תלונות משרד הבטחון

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
‏יום חמישי ‏16 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיבת דואר 17193 תל אביב 61173 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני משכיר לגוף הנ,ל קוטג בשכונת רביבים ברחוב חיים הזז.השכירות נמשכת ביננו זמן רב עם הפסקה מסויימת בסוף 2003.נציג השוכרים היה עימי בקשר מתמיד ופתרנו בעיות רבות בתחום האחזקה ברוח טובה.לפני כחצי שנה הוחלף הנציג המנוסה בנציג שרמת מקצועיותו ואמינותו שואפת לאפס.כל תלונותי בכתב ובעל פה בפני הגורם הבכיר ביחידה זו נותרו ללא כל התיחסות.ביום 16/03/06 אחד או יותר מנציגי השוכרים השאיר ברז פתוח מה שגרם להצפת שלושה מפלסים בתוך הקוטג כאשר הודעתי ליועצת המשפטית של הגוף השוכר כי האירוע אינו אירוע ביטוחי ושהם מתבקשים לטפל בנזקי ההצפה והנזקים העלולים להתגלות בשלב הרבה יותר מאוחר ענתה לי היועצת המשפטית דברים ברוח הבאה,ניתנים לך שבועיים לתקן את הנזקים אחרת ננקוט בצעדים,זו תשובה חצופה וכל מטרתה לגלגל למגרשי את הנזק הנורא שנגרם עקב התרשלותם.יש לי כמובן את כל ההתכתבויות ואת עדות שכינתינו שביתה צמוד לנכס המושכר .אני כאזרח לא מסוגל לקבל שעובדת מדינה עורכת דין בהכשרתה תנהג כלפי אזרח שכל כוונתו הנה לשרת אותם כשוכרים על הצד הטוב ביותר ואילו הם על כל הרמות מתעלמים מהאמת ומגלגלים את ההוצאות לתיקון הנזקים הגדולים שהם גרמו למגרשי.לכן אודה לכם אם תפעלו במישור הציבורי ואף הפניית הנושא לבדיקתו של מבקר המדינה שיבדוק את כל התנהלות העיננים באגף זה.מכל מקום האנשים הנוגעים בדבר הם חיים מימון טלפון 0505747905-פקס 037453880.ו-עו,ד סיגל ש טלפון מספר 036469519-036469827-036469040.מאחר ומדובר בגוף רגיש אני מציע שאם תחליטו לטפל בתלונתי אנא עשו זאות ברמת הדיסקרטביות המתחייבת.אני מאוד מקווה שתעזרו לי.תודה.אהרן רובין
עלבון סוג הנזק :

משרד הבטחון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה