פרטי התלונה

תלונות דינמומטר

תלונות מוסכים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בדיקת רכב רשלנית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דינמומטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.3.2006 הגענו למוסך מורשה דינמומטר לבצע בדיקה קנייה לרכב.
במהלך הבדיקה נלקח הרכב ל"סיבוב"- שערך למעלה מחצי שעה.לאחר שהסתיימה הבדיקה קיבלנו את תוצאותיה ופנינו לדרכינו כשבידיינו תוצאות בדיקה שטחיות (עמוד אחד) ללא נתונים מספריים כמקובל.
כשהגענו הביתה שמנו לב שבדוח שבידינו אין נתונים לגבי הספק מנוע,מומנט, קומפרסיה, בניסיונות שווא התקשרנו למוסך פעם אחר פעם על מנת לקבל הסבר מדוע לא בוצעה הבדיקה ובכל פעם ענה לנו אדם אחר בטענות שונות ומשונות כגון: "לא מבצעים בדיקה כזאת", "כן מבצעים בדיקה אך לא נותנים את תוצאותיה"
"אם היתה בעיה הייתם יודעים" וכו' כשביקשנו לדבר עם מנהל המוסך פעם אחר פעם ויום אחר יום קיבלנו תשובה שהוא ב"סיבוב" שהוא עסוק ושהוא יחזור אך גם זה לשווא.אחרי יומיים התקשרתי שוב למוסך ורק כשאמרתי שאני מבקשת שבעל המוסך יצור איתי קשר אחרת אפרסם זאת בתקשורת-הוא חזר אליי אחרי פחות מ-7 דקות, מלווה בתרוצים עלובים והסברים לא משכנעים הן על אי חזרתו לטלפונים שלנו והן על אי ביצוע בדיקה מהיימנה ורצינית לרכב אותו רצינו לקנות.
מנהל המוסך מצידו שלא ראה מעולם את הרכב שנבדק התחייב בטלפון על תקינותו ואף ציין כי בדיקת קומפרסיה לא ניתנת ללקוח כי היא ממוחשבת...
דרשתי את כספי בחזרה בטענה שהבדיקה לא נעשתה כראוי והוא היה תוקפני ולא הבין על מה המהומה!!!
חשוב לי לציין שכעבור שבוע בדקתי רכב אחר בקומפיוטסט (מכון בדיקות אחר - שעשה עבודה מצויינת ומהימנה). תוצאות הבדיקה מתוארות בדו"ח בן 8 עמודים ומציינות את נתוני המנוע (הספק, מומנט) וכן נתונים אחרים (מספריים) כולל גרפים ודו"ח מסכם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא עבור הבדיקה הרשלנית פתרון נדרש :

דינמומטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה