פרטי התלונה

תלונות ריבק ליין

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מעיל פגום< נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' הלל כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים וחצי בעלי קנה לי במתנה ליום הולדת מעיל עור של חברת ריבק ליין בחנות ברחוב הלל בירולשים. המעיל נמכר בהנחה מכיוון שהחנות עמדה לעבור כתובת. אחרי מדידה נוספת בבית שמתי לב שהידיים שלי והבגדים נצבעו בצבע של המעיל. אחרי בדיקה בכל הכיסים של המעיל החדש גיליתי כמה פתקים בהם היה כתוב בכתבי יד שונים שהמעיל הוא פגום ומוריד צבע, כלומר מכרו לי מוצר שידעו מראש שהוא פגום. כאשר חזרתי לחנות ממש אחרי שבוע- היא הייתה סגורה, השלט על החלון הפנה אותי למשביר לטיפול בכל הבעיות ושם אף אחד לא יכל לא לעזור ולא לענות. מאז, כבר במשך שנתיים אני מנסה למצוא פתרון כי חשבתי שהחברה פשטה רגל, אך נודע לי לא מזמן שהיא קיימת אך אני לא מצליחה לאתר אותם כדי להחליף את המעיל או לקבל את כספי בחזרה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או החלפת המוצר פתרון נדרש :

ריבק ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה