פרטי התלונה

תלונות ללין

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיטורין ללא סיבה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים עניתי למודעת "דרושה מנהלת חנות" לרשת ללין באיזור השרון.
לאחר כמה ימים, ביום ראשון נקבע לי ראיון עבודה.
הגעתי לראיון עם מנהלת האיזור, מיכל, ולאחר שיחה קצרה של שאלות ותאום ציפיות, הודיעה לי המנהלת "על המקום" שקיבלתי את העבודה ושכבר באותו יום ייצרו איתי קשר.
אכן, יצרו איתי קשר וכבר ביום למחרת התחלתי חפיפה בחנות ששם הייתי אמורה לעבוד עם המנהלת חנות היוצאת (שקודמה, לא פוטרה).
עבדתי יום אחד בסניף בשרון ויומיים בסניף במרכז.
הכל עבר בסדר, שתי המנהלות שעבדתי איתן היו מרוצות ממני ואמרו שאני תופסת ממש מהר. למדתי על כל המוצרים וכבר עשיתי מכירות.
ביום רביעי, דיברתי עם מנהלת האיזור (זאת שקיבלה אותי לעבודה) והיא אמרה לי לקחת את יום חמישי חופש ושהיא כבר תיצור איתי קשר.
מאותו יום, לא שמעתי ממנה ולא מהחברה.
התקשרתי והשארתי הודעות אך היא לא חזרה אליי.
לא קיבלתי אף תלונה ולא עשיתי משהו לא בסדר.
עד עכשיו אין לי מושג לסיבת הפיטורים.
הדבר גרם לי לעוגמת נפש שכן אני בן אדם ולא סמרטוט.
יש לציין שלא קיבלתי כסף על אותם ימים ולא החזרי נסיעות ולא נעשו שום מאמצים מהחברה ליצור איתי קשר.

עלבון סוג הנזק :

ללין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה