פרטי התלונה

תלונות ללין

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצרים נושא התלונה:
לוי חלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוספטל כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעלי רכש לי מוצרים בערב חג פסח שני . אינני משתמשת במוצרים של ללין למעט מוצרים לתינוקות בושם וקרם. בעלי לא ידע זאת ורכש לי 4 מוצרים מתנה . הגעתי להחליף את המוצרים אמרו לי שאין בעיה והמנהלת עזרנ לי בעצמה למצוא פריטים להחליף . הגעתי לקופה ונשאר לי זיכוי המנהלת אמרה שאני צריכה לקחת עוד דברים כי היא לא יכולה להוציא זיכוי ובנוסף לא לתת לי הנחת מועדון שיש לי ומגיע לי מכיוון שאין לי חשבונית . אמרתי לה את היום שנקנו המוצרים והיא לא מצא השאירנ אותי בחנות ללא מענה צודק ביקשתי את שירות לקוחות היא לא הסכימה להתקשר רק שאני יצור קשר איתם התקשרתי שהייתי בחנות ולקח די הרבה זמן עד שענו לי ץ שתפסתי את מנהלת השירות היא אמרה שהמנהלת יכולה למצוא את הקבלה במחשב לפי תאריך ץ יש לציין שהמנהלת לא הסכימה ואמרה שזה בלתי אפשרי לאתר קבלה ץ בכול אופן לא הצליחו למצוא את הקבלה למרות שהיה לי תאריך שעה פחות או יותר וסכום מדויק ץ כל התליך ערך כשעתיים עם תינוק בן חמישה חודשים. בנוסף לא הייתה לבעלי מושג שחייב חשבונית למה לא היה שום שלט בחנות על החזרות או החלפות ויש לי תמונה של כל החנות ואזור הקופה המעידה על כך שאין שלט על החלפת או החזרת מוצרים. בקיצור זה גזל גמור מה שקרה ביזיון ובזבוז זמן צער רב יש על כך שקיימת חברה כזאת אכזרית ללקוחות.
בזבוז זמן וכספי סוג הנזק :

ללין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה