פרטי התלונה

תלונות ללין

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקבוק בושם שהתפוצץ בבג' של האוטו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 11/5/10 בשעה 13:53 (לפי החשבונית) עשיתי קניה בסניף ללין בקניון איילון בסכום של 286.83 כאשר חלק מהמוצרים הם כמתנה ושמו אותם בקופסא וחלק לקחתי בשקית נייר. הסתובבתי כעוד איזה שעה בקניון ולאחר מכן שמתי את הדברים בבג' של האוטו והמשכתי לטייל בסביבה עוד כשעה. לאחר מכן נסעתי למוצצים גם ברמת גן ושם התעקבתי בחנות עד 16:21, יצאתי אל המכונית בכוונה להכניס את הדברים וברגע שפתחתי את הבג' שמעתי פיצוץ הסתכלתי סביב ופתאום הרחתי ריח של בושם ולתדהמתי ראיתי את הבושם שהיה בשקית שבור לחלקים רבים והבושם נזל. לא חזרתי לקניון איילון אלא נסעתי לכיוון חולון לקניון שם ישנה חנות ללין פניתי לחנות והמוכרת שדיברה עם המנהלת שלה בטלפון אמרה שבגלל שהשעה מעבר ל 17:00 שירות הלקוחות סגור ושאני אתקשר לשירות, לא היתה מוכנה להחליף לי לבקבוק אחר למרות שסיפרתי מה שקרה.
פניתי להגנת הצרכן ונאמר להם שאני צריכה להוכיח שהבקבוק התפוצץ לי ברכב.. (ע"י פניה למכון התקנים) ברצוני לציין שהבקבוק עלותו 59.90 ש"ח. ובגלל שפניתי להגנת הצרכן הם ישקלו אם לתת לי 50% זיכוי ממחיר הבושם - רק ביום א' הם יתנו תשובה. איך בדיוק עלי להוכיח שהבקבוק התפוצץ?! יעלה לי יותר לפנות למכון התקנים! שירות לקוי וחסר בתור אדם עם יושר גבוהה אם הבקבוק היה נפגע ע"י או הייתי אני שוברת אותו לא היה עולה בדעתי לבקש שיחליפו לי לחדש.
יש לי את השקית עם הבקבוק השבור.
* יש לי את החשבוניות המדוברות אצלי ומוכנה להציגן לכשאתבקש
עלבון סוג הנזק :

ללין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה