פרטי התלונה

תלונות ללין

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
זו התלונה אשר שלחתי לפקש שירות הלקוחות שלהם ב- 24.5 :
מאחר ולא נותר מנוס אלא לפנות דרככם, ברצוני להפנות את תשומת לבכם למאורע שאירע היום, 24 במאי 2010.

קבלתי ערכה בשווי של כ-250 שקלים מללין מבן זוגי אשר מתוכה רציתי להחליף 2 מוצרים, הגעתי לחנות בעזריאלי, מקום עבודתי, וניגשתי לסניף.



ללא כל ברכת שלום או הרמת ראש, נכנסתי לחנות בכ- 08:20 והופתעתי לגלות כי היא פתוחה, מייד כשאמרתי למוכרת בר כי ברצוני להחליף משהו ולא לרכוש פרצופה החמיץ.

מנקודה זו והלאה עשתה הכול כדי לא להנעים את זמני, ראשית טענה כי אחד המוצרים אינם בקבלה ורשומים כמוס Musk ולא Lavender.... ואז אמרה שהמוצרים מעולים ולמה להחליף... ובכל זאת ניסיתי לתור את החנות ולמצוא מוצר אחר.
אזי החליטה מאירת הפנים להגיד לי כי השתמשתי באחד המוצרים, דבר שלא קרה מעולם,
אמרתי לה כי לא הייתי מחליפה מוצר בו השתמשתי וכי כך קבלתי אותם, היא גלגלה בפני עיניה הרימה עלי את הקול ואמרה כי היא לא תקבל מוצר זה, אולי מישהו אחר השתמש במוצר זה, או שהשתמשו בו בחנות אבל זו לא בעיה שלה...
אני כמובן הגבתי חזרה, כיצד ניתן שבחורה צעירה תפנה אלי בגסות רוח ועזות מצח שכזו ותאשים אותי בדבר שכזה בכלל בלי לנסות ולהקשיב והיות שירותית ולו לשניה אחת מרגע פסיעתי לחנות. כל זאת כאשר לעת עתה החנות כבר התמלאה במספר אנשים... אני, בניסיוני לא להתעצבן ולהחמיר את המצב, אמרתי לה כי אני אחליף בינתיים את מה שניתן להחליף ושתמסור לי את פרטי שירות הלקוחות.

בר המשיכה בהתנהגות המבזה, ולי הגיעו מים עד נפש, אמרתי לה כי אינני מחליפה דבר ושתתן לי את הפרטים שבקשתי, כתגובה היא זרקה לי את הפתקית על השולחן, שאלתי אותה איפה הפרטים היא אמרה- שם... ואז השבתי לה שהיא יכולה לפחות להתנהג במקצועיות לפני שאני גם ככה הולכת ומלינה עליה היא סיננה בפני כולם: "את זו שמחזירה מוצר שהשתמשת בו"- לפתע החליטה שאני השתמשתי בו ודאגה לצעוק זאת בפני כולם.

אין זו צורה להתייחס ללקוח, ואין סיבה לא לתת שירות מלא, בתור לקוחה ותיקה של ללין אשר קונה מתנות רבות לחברותיה, ללידות ולפינוקים, לא הייתי רוצה שחברותי יקבלו יחס דומה, ולכן אני פונה אליכם- מעולם לא נתקלתי בשירות שכזה... זה מתחת לרמת שוק...

כל זאת מתגמד לאור העובדה שאינני יודעת מה קרה לאותו בקבוק מוס אך הוא נשפך לי בכל התיק והשקית בה היו בגדים שקבלתי במתנה שהבאתי אותם להחלפה!!!
בטרם אנקוט בצעדים המתאימים, הן מבחינת אמון הציבור והן נקיטת צעדים משפטיים, אני פונה אליכם, בתור שלוחתכם כדי שתבהירו לי כיצד ניתן שמוכרת שלכם תנסה לפגוע בשמי הטוב ולהאשים אותי בדבר שמעולם לא קרה, והכיצד שהבקבוק נשפך לי בתיק דקות לאחר שנגעה בו!!! מעבר לנזק הכספי מדובר בעוגמת נפש וניסיון להשפיל ולהכפיש את שמי הטוב- דבר אשר מאוד מהותי לי ולכל אדם במקצועי!!!

אני ממתינה לתגובתכם המהירה בטרם אנקוט באמצעים המתאימים והמקובלים במשפט ובתקשורת.


חזרו אלי עם הבטחה לפיצוי שאני אחזיר את המוצר שחציו נשפך בתיק... כאשר השבתי למייל כבר פעמיים אין תגובה ולא חזרו לשתי שיחות... אני מבקשת את סיועכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והתנצלות פתרון נדרש :

ללין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה