פרטי התלונה

תלונות ללין

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב ומזלזל, ושקר של המוכרת כי לא ניתן לקבל זיכוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סנטר 1 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל המעוניין שלום,

אני לקוחה ותיקה של מוצרי ללין כבר זמן רב.
לפני מספר ימים חגגתי יום הולדת, קיבלתי מתנות רבות מהחנות בסך למעלה מ 800 שח, לתדהמתי, כשהגעתי לסניף בסנטר 1 בירושלים עם המון מוצרים, (עד כדי כך שאפילו המוכרת אמרה שיש לי את כל החנות בשקיות,) ע"מ להחליף פחות ממחצית מהם כיון שאיני זקוקה לכל כך הרבה מוצרים בבת אחת נתקלתי ביחס לא מקצועי ותשובות תמוהות כמו העובדה שלא ניתן להחליף את המוצרים עימם הגעתי לחנות כיון שחלקם נקנו במבצע, חלקם בהנחת יום הולדת (לא שלי, של קונת המתנה) חלקם תחתונים בסך 40 שח בקירוב שאינם מתאימים לי במידה.
הבנתי חלק מהטענות כמו עניין התחתונים, (דבר שאינו הגייני אך אני מופתעת לגלות את הנוהל הפרימיטיבי בניגוד לחנויות אחרות בהם כשקונים מתנה שמים טיקט שלא מאפפשר למדוד או לפתוח את התחתונים ואז יכולתי לקחת מידה מתאימה ולהנות מהם), לאחר ויכוח של כרבע שעה עם המוכרת, שהתקשרה לבת אל מנהלת המקום נעניתי כי את המוצרים בסך 417 שח לא אוכל להחליף או לקבל זיכוי כיון שהייתה עליהם הנחה של 30% יומולדת של קונת המתנה. הייתי עצבנית ומאוכזבת מהשירות הגרוע והנהלים המגוחכים, לאחר שלחצתי התקשרה המוכרת למנהלת סניף קניון מלחה ואז יכולתי לקבל זיכוי של פחות מ 300 שח, כמו המחיר לאחר ההנחה ולא כולל את התחתונים. עם כך לא הייתה לי בעיה אך מדוע הדבר מצריך ריב ושהות של כחצי שעה בחנות?
חשוב לציין כי הדברים נקנות כארבעה ימים לפני שהגעתי לחנות ולפי מיטב ידיעתי אפילו מגיע לי זיכוי כספי ולא ספח של חשבונית המעיד על זיכוי הסכום.
הסיפור ממשיך בכך שמספר ימים לאחר מכן הגעתי לקניון מלחה והבחנתי בדוכן בקומה העליונה בו מוצרים מקסימים במחירים סימפטיים, בחרתי חמישה מוצרים ואז, שוב להפתעתי ואכזבתי, המוכרת אמרה לי שלא ניתן לקנות בזיכוי מוצרים במבצע וכי הקופה שלה אינה מקבלת זיכוי אלא מזומן או אשראי בלבד.
ואני תוהה, כיצד אתם מעריכים לקוחות כמוני אשר קונים באופן קבוע אך כאשר מדובר בהחלפה או בזיכוי אני זוכה ליחס מזלזל כאילו שאיני שווה ואין אתם מעונינים שאקנה כלל....
סיפרתי את השתלשלות האירועים למספר חברות, חלקן קונות המתנות שאמרו שלעולם לא יחזרו על טעות זו ולא יקנו מתנות בחנות.
פניתי לשירות הלקוחות של ללין שענה לי בצורה יבשה כי לא ניתן להחליף תחתונים בהנחיית משרד הבריאות, שהרי לא התחתונים הם העניין בהתרחשות זו, בנוסף הציעו לי לבוא להנות מ20% הנחה בקנייה. אין התשובה מספקת אותי ואשמח אם יש לכם מה להרחיב בעניין היחס המעצבן והמגעיל בללין, מצפה לתגובתכם, ולתשומת ליבכם, רוצה אני להאמין כי אין זו אלא אי הבנה, או שמא אאלץ להבין שכך נראה שירות של חנות לאחר קבלת כסף מזומן ותו לא.

באכזבה רבה.
זלזול ועלבון סוג הנזק :
קבלת כסף מזומן או אפשרות למימוש הסכום המלא של הזיכוי כמו לפני ההנחה ואפשרות לממשו במבצעים ובדוכנים כמו ערכו של כסף מזומן פתרון נדרש :

ללין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה