הזמנה שהגיע שגויה ולאחר תלונה לחברה לא הגיע שוב כלל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 07 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
zoom2foto.co.il |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.3.06 בשעה 11:30 ביצעתי הזנת אלבום כיס (המכיל בתוכו 12 תמונות)
כעבור מס' ימים (כמובטח במשלוח) קיבלתי לביתי מעטפה שעליה רשום את מספר ההזמנה (8912) אך לתדהמתי גיליתי בפנים אלבום כיס של מישהו שמעולם לא פגשתי - זאת אומרת = לא מה שהזמנתי!!
כשניתי לבדוק מה הטלפון להתקשרות של החברה נדהמתי לגלות כי הם כלל לא מפרסמים אותו אלה רק כתובת אי מייל אחת לברור הזמנות ואחרת לתלונות ופניות בנושאים שונים.
כאמור, שלחתי אי מייל לכתובת שאמורה לטפל בבירור בנוגע להזמנות ([email protected]) ולא הגיע שום תגובה , לא במייל ולא טלפונית.
כעבור זמן שלחתי מייל לכתובת השניה שעוסקת בתלונות ( [email protected])
ולא יאמן לא עברה דקה וצלצל הטלפון ומאחורי הקו דיבר בחור בשם רן, שהתנצל שהמייל הגיע בג'יבריש אליו אז הוא התקשר לבדוק איך הוא יכול לעזור.
סיפרתי לו מה שקרה והוא מיד התנצל , לקח ממני את מספר ההזמנה והבטיח להדפיס שנית את ההזמנה הנכונה ולשלוח בהקדם.
בתאריך 19.3.06 בשעה 12:30 בערך , ביצעתי הזמנה נוספת מהאתר לכרטיסי ברכה לכבוד חג הפסח המתקרב .(הזמנה מספר 9233)
מיותר לציין כי עד לכתיבת מילים אלו (6.4.06 בשעה 22:30) לא קיבלתי אף אחת מההזמנות הללו, כתבתי כמה וכמה מיילים (לשתי הכתובות לחילופין) ולא התקבלה כל תגובה מהחברה.
אני מאוכזבת מאוד.
בעוד כמה ימים ערב החג , אני כבר בטח לא אספיק לשלוח את הברכות לבני המשפחה (בארץ ובחו"ל).
אולי בעזרתכם אצליח לפחות לקבל מענה .
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת ההזמנה בדחיפות של מהיום להיות וקבלת פיצוי מהח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|