פרטי המחמאה

Orange (אורנג')

שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
אם הכוונה ב"מחמאה" גם לביקורת הרי יש לי מלאןם מחמאות לפרטנר. נושא המחמאה:
ריץ עודד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פארק ראש העין כתובת:
תיאור המחמאה:
מחמאה ראשונה. - כל הכבוד לחברה שלא עונה בכתב לפניות שנשלחות אליה בכתב למחלקת תלונות הציבור ו שבלתי ניתן לחזור לנציג שמטפל בבקשה זו או אחרת.
מחצאה שניה - יש לברך את חברת פרטנר על כך שתלונות המופנות לפניות הציבור מטופלות על יד אותו גורם שעליו מתלוננים!!.
מחמאה שלישית. - פרס השרות והאמינות צריך להנתן לחברת פרטנר אשר בקשה דמי תיקון למכשיר בסכום העולה על מחירו בשוק החופשי וזאת מבלי לידע את הצרכן!!!
מחמאה רביעית לחברת פרטנר אשר מספרי הטלפון של ההנהלה שלה הנם חסויים ובלתי ניתנים להשגה במודיעין 144 או בכל דרך אחרת.
מחמאה חמישית לחברת פרטנר אשר פניה למחלקה המשפטית שלהם בדבר פרשנות לחוזים עם הלקוחות לא נענית אלא בהתחמקויות חוזרות ונישנות באמצעות מתמחה שלהם. ( השם שמור...).
מחמאה שישית לחברת פרטנר בגין מסירת מידע בצורה בלתי אמינה, אשר בעת קנית מכשיר חדש או שידרוג מכשיר קיים מבטלים באמצעות האותיות הקטנות של החוזה את כל מה שניתן ללקוח בעבר וזאת מבלי לעדכן אותו באותו מעמד שכך נעשה כולל עדכון תעריפים ו/או שינוי מהותי אחר בתנאי ההתקשרות.
מחמאה שביעית לפרטנר על כך שחוזה ההתקשרות עם הלקוח מפנה את הלקוח לחוברת עבה ושמנה ששם מופיעים כל מיני הקבלות וחוקי ההתקשרות וזאת כאשר החוברת נמצאת בתוך קופסא סגורה ולמעשה הלקוח חותם בצורה עוות על חוזה ההתקשרות המלא.
מחמאה מיוחדת לחברת פרטנר אשר בטח לא תגיב אף פעם על הנאמר כאן.
לכל המחמאות הנאמרות כאן יש אסמכתאות כתובות ומתועדות.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה