פרטי המחמאה

הום דקור

בית וריהוט

קניות

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
טיפול לקוי במשלוח פגום נושא המחמאה:
אזור השרון אזור:
סחרוב 5 ראשון לציון כתובת:
תיאור המחמאה:
שלום
לפני כחודש וחצי חודשיים החלטתי להזמין סלון של הום דקור דרך חברת נטושופס.
ההזמנה בוצעה וההגעה של המשלוח בוצע בזמן , אלא שבזמן הגעת המשלוח אישתי(לעתיד - מתחתנים שבוע הבא) שקיבלה את הסלון ראתה שיש קרע בצד הסלון ואמרה זאת למוביל . המוביל אמר לה אין לך מה לדאוג את יכולה להזמין רפד דרך הום דקור והם יטפלו לך בזה בלי בעיה . מכיוון שאנו חדשים בענייני הקניות של מוצרים כאלו (רק עברנו דירה לא מזמן) חשבנו לעצמנו שלא תהיה בעיה וזה יתוקן 100% תמורת כל הכסף ששילמנו עבור הסלון (5500 ש"ח) ולכן מגיע לנו לקבל 100% . הזמנו רפד והרפד אכן הגיע כעבור יומיים וניסה לתקן את הקרע כמה שיכל ואמר לאישתי (שוב לעתיד) שהוא לא יכול לתקן יותר מזה ולכן יפצה אותנו "פיצוי הולם " כדברו ושאל את אישתי באיזה צבע את רוצה את "כורסת הטלווזיה שלך " (שוב כדברו) . אישתי הייתה מרוצה שהפיצוי אכן הולם עבור סכום הכסף ששילמנו ואמרה לו את הצבע הרצוי . כעבור כשבוע וחצי התקשרתי להום דקור כדי לשאול מה לגבי הפיצוי שאמור להגיע אלי , מתי הוא יגיע , ואז נאמר לי שאמור להגיע אלי הדום לרגליים . כמובן שאני לא האמנתי שאני שומע טוב וודאתי שוב ושוב כי לנו נאמר אחרת ע"י הרפד של הום דקור ולכן דרשתי לדבר עם המהנהלת , ואכן ענתה לי לטענתה המנהלת סיגל ואמרה לי "נראה לך שאנחנו נותנים כורסת טלווזיה כפיצוי , אנחנו לא מוכרים כורסאות טלווזיה תבדוק מה בדיוק כתוב לך בטופס התיקון ותפקסס אלינו " , לא משנה שאני יודע שהם אכן מוכרים כורסת טלווזיה מכיוון שהייתי בחנות בעבר . אני ואשתי הלכנו ובדקנו את טופס התיקון ועליו היה כתוב "פיצוי בצבע אופוייט" כלומר הרפד לא כתב מה הפיצוי . מיהרנו להתקשר שוב אל הום דקור ולדבר עם סיגל ודרשנו לדבר עם הרפד כי לא ייתכן שאומרים לנו משהו אחד ועושים אחרת . הרפד יצר קשר עם אשתי כעבור יומיים ואמר לה "אני לא אמרתי דבר שכזה .... טעיתי אני מצטער ", אז מצד אחד אתה אומר ככה ומצד שני אתה מצטער . מיותר לציין כי פיצוי של הדום לרגליים הינו מיותר מאוד עבורנו מכיוון שכל הסלון הינו סלום עם הדומים , וכמובן שאם היינו יודעים שזה הפיצוי לא היינו מסכמים כלל לתיקון שכזה . חזרתי ודברתי שוב עם המנהלת סיגל ולאחר וויכוח היא אמרה שהיא תשלח לנו כורסה מעוצבת (שעלותה כלל לא מתקרב לפיצוי הולם) וגם את ההדום . ואני ואשתי הסכמנו מכיוון שאין לנו את הזמן או את הכוח להמשיך ולהתווכח כי כמו שציינתי למעלה אנחנו מתחתנים וגם רק עברנו דירה ויש לנו המון המון סידורים על הראש ככה שאין לנו זמן להתעסק בזה . אנו הסכמנו לקבל את הפיצוי הנ"ל לפני יותר מ-13 יום ובזמן שהסכמנו סיגל המנהלת אמרה שהמוצר יגיע תוך 10 ימים . כעבור 11 יום יצרתי קשר עם הום דקור כדי לברר מה קורה עם המשלוח , ענתה לי סיגל ואמרה :"מחר ייצרו איתך קשר שהכורסה תגיע אליך מחר" , כמובן שיום המחר עבר כבר ואף אחד לא יצר איתי קשר ואני מנסה להשיג אותם שוב ושוב ללא מענה . אני שולח תלונה זאת גם את תוכלנו לבדוק את העניין זה יעזור לי וגם לטובת הציבור שרוצה לרכוש דברים מחברה זאת יהיה מודע לבעיות הקיימות שם .
תודה ויום טוב
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה