שירות לקוחות מעולה - החלפת חולצה עם חור |
נושא המחמאה: |
נוש שלומית |
שם/כינוי: |
יום ראשון 24 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון הקריון |
כתובת: |
קריון |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
לאחר רכישת חולצת "שני" בסניף הקריון, לבשתי אותה לעבודה והבחנתי בשני חורים לאחר הורדת הפתקים.
למרות שכבר השתמשתי בה והנחתי אותה בצד, פניתי לשירות הלקוחות של החברה לאחר כשבוע וחצי מהרכישה.
המענה היה מהיר מאוד, ידידותי ויעיל.
הם יצרו קשר עם החנות, הדעתי לחנות אתמול, המוכרת היתה מעורה בכל הפרטים והחולצה הוחלפה ללא כל קשיים או יחס "עוין"
לכן, אני רוצה להודות לחברה על חווית הקניה, ויותר מכך לשירות הלקוחות היעיל והשירותי.
עשיתם לי את היום.
|
|
|