פרטי המחמאה

בזק

חברות

חברות

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
טיפול יוצא דופן לטובה בפנייתנו על ידי הגר בן נחום נושא המחמאה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור המחמאה:
26 ביולי 2006

עבור
בזק, תלונות הציבור
אתר תלונה
הנהלת בזק

שלום רב,
לפני כחודשיים לערך שלחנו מכתב תלונה לאתר תלונה ולמחלקת תלונות הציבור של בזק לאחר תקופה ממושכת של טיפול רשלני בבעיה שהיתה לנו ברשת הביתית של בזק.
קשה לתאר את התסכול שחשנו לאחר שהבנו שאין עם מי לדבר, וכי ההשקעה שלנו בציוד התקשורת שכשל והתקלות הטכניות שאינן באשמתנו לא מעניינות איש.
לאחר שכמעט ונואשנו (ובלית ברירה עמדה תביעה משפטית על הפרק) קיבלנו פניה מנציגה ממחלקת תלונות הציבור של בזק ושמה הגר בן נחום.
לראשונה קיבלנו אוזן קשבת. הגר גילתה התמצאות בכל היסטוריית התקשורת שלנו עם בזק (ומדובר במעל 20 פניות 'שגרתיות' לתיקון עוד לפני שחלה התקלה המשמעותית שהובילה לתלונה) והתייחסה לכל הפרטים שעלו בהן.
הגר עברה איתנו על כל הפרטים וגילתה אמפטיה לאורך כל הדרך. מעבר ליחס האנושי, הגר טיפלה בבעיה צעד אחר צעד באופן עקבי, סבלני ומקצועי ביותר תוך סגירת כל הקצוות – הטכניים והכספיים – עד לפתרונה המלא. כדאי לציין כי הגר הקפידה לדון איתנו בזמנים הנוחים לנו, שלא פעם היו הרבה לאחר שעות העבודה.

הגר עבדה על פי כל הכללים (שלצערנו רואים מעט מאוד במקומותינו) ולא התנתה את הטיפול המצוין לו זכינו ממנה בהמשך ההתקשרות עם בזק (כמובן שלאור אי שביעות הרצון שלנו מהשרות כבר הכנו הצעה טובה מ- HOT לתשתית הרשת). למרות זאת, ולאור טיפולה המסור של הגר שהמשכנו את ההתקשרות עם בזק.

טיפשים רבים זרקו אבנים לבאר, ו-במקרה שלנו – חכמה אחת הצליחה להוציאן.

רצינו להודות להגר על הטיפול המסור ועל חוויית השירות יוצאת הדופן לה זכינו.






משפחת אורנשטין



 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה