שירותי דרך וגרירה שקיבלתי |
נושא המחמאה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור המחמאה:
בתאריך ה1.5 התקשרתי למוקד פמי פרימיום כדי לקבל שירות דרך וגרירה בעקבות הרכב שלי שלא הניע. בהתחלה ענה לי מוקד הודעות שביקש שאשאיר מס' ויחזרו אליי מיד בתוך כמה דקות. חשבתי שזה לא רציני, שהנה נתקלתי בעוד ניסיון ממושך לקבל שירות כמו שצריך. אך להפתעתי באמת אחרי מס' דק' חזר אליי נציג שהיה מאוד אדיב מאוד שירותי ונתן לי את מלוא תשומת הלב. מאוד מרוצה מהשירות ישר כוח.
|
|
|