טיפול חוזר מתלונה שלי |
נושא המחמאה: |
חיון עדי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 28 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מוקד טלפוני חיפה |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
ברצוני לתת מחמאה על סיום הטיפול בתלונה שלי. לאחר שקיבלתי שירות טכני וטלפוני מהגרועים שיש ואי מתן פתרונות אמיתיים לאחר שפניתי וכתבתי דרך האתר תלונה קיבלתי מענה מהיר ישיר ועינייני לפתרון הבעיה שלי ואפילו יותר מכך ברצוני לציין את הנציגה שדיברה איתי בטלפון ופתרה את הבעיה נציגה בשם אלה, אז כמו שידעתי להתלונן אינני אנוכי וכפוי טובה אני מאוד רוצה לומר תודה למרות העלבון וכל מה שנגרם לי הנציגה החזירה את אמוני בחברה בצורה מהירה ויעילה.
|
|
|